تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819479535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 13 درصدی حوادث رانندگی در جاده های استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کاهش 13 درصدی حوادث رانندگی در جاده های استان سمنان سمنان - ایرنا - رییس پلیس راه استان سمنان از کاهش 13 درصدی مجموع سوانح رانندگی در جاده های این استان در آبان امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ، سرهنگ " علیرضا رضوی خبیر" افزود: در آبان گذشته شمار حوادث منجر به فوت 6.5 درصد کمتر از آبان سال 92 بوده است که به استناد گزارش پزشکی قانونی، شمار کشته های این سوانح نیز نزدیک به چهار درصد کاهش یافته است.
رضوی خبیر با اشاره به افزایش دو درصدی تخلفات رانندگی در این مدت تصریح کرد: نبستن کمربند ایمنی، سرعت غیرمجاز و نقص فنی خودرو به ترتیب بیشترین موارد تخلف از سوی رانندگان در این مدت بود.
وی به اخذ 51 جلد دفترچه کار و بازرسی رانندگان متخلف ناوگان عمومی مسافربری اشاره و تصریح کرد: در آبان 250 راننده متخلف به مرجع قضایی معرفی شدند و 258 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و 82 جلد گواهینامه نیز ضبط شد.
رضوی خبیر با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی در مراکز مختلف با حضور کارشناسان پلیس راه اظهار داشت: در آبان گذشته یک هزار و 194 نفر از رانندگان و دانش آموزان از این آموزش ها در استان سمنان بهره مند شدند.
رییس پلیس راه استان سمنان به کاهش دما و برودت هوا و احتمال بارش برف و باران اشاره و به رانندگان توصیه کرد: قبل از حرکت از سلامت وسایل گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند و تجهیزات مورد نیاز به ویژه زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.ک/1
1536/599


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن