تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812890754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش های پاییزی منطقه آذرشهر 143 میلی متر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش های پاییزی منطقه آذرشهر 143 میلی متر اعلام شد تبریز - ایرنا - رییس اداره امور منابع آب آذرشهر میزان بارندگی های پاییزی این شهرستان تاکنون را 143 میلی متر اعلام کرد.


رضا نیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حدود 122 میلی متر از این نزولات در ماه مهر و 21 میلی متر در آبان و چهار روز گذشته باریده است، افزود: این بارش ها در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به صورت برف بوده است.
وی گفت: میزان بارندگی های آذرشهر در سال آبی جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش قابل توجهی را نشان می دهد.
رییس منابع امور آب آذرشهر با بیان اینکه بارش پاییزی سالجاری بدون وقوع سیلاب بوده است، گفت: این بارش ها به طور کامل در زمین نفوذ کرده و موجب تقویت گیاهان و تغذیه اراضی کشاورزی شده است.
نیری متوسط بارش های سالانه شهرستان آذرشهر را 220 تا 250 میلی متر اعلام کرد.
بر اساس گزارش اداره هواشناسی آذرشهر، وضعیت جوی این شهرستان ابری، دمای هوا سه درجه سانتی گراد بالای صفر و رطوبت هوا 75 درصد است.
شهرستان آذرشهر در 55 کیلومتری جنوب غربی تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده است.
7226/7240/587


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن