تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815466053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش 179 میلیمتر باران در آستارا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش 179 میلیمتر باران در آستارا آستارا ـ ایرنا ـ بارش باران که از چند روز قبل در مناطق غربی گیلان آغاز شده ، همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از 179 میلیمتر باران در شهرستان آستارا باریده است.


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، بارش شدید باران طی دیروز و دیشب و نیز صبح امروز موجب آبگرفتگی بسیاری از خیابانها و معابر شهر آستارا شد و جاری شدن آب باران اختلال جدی در تردد شهروندان ایجاد کرد.
بارش شدید باران همچنین تردد در جاده های منتهی به شهرستان آستارا را نیز مختل کرد به طوری که به علت شدت باران و مه غلیظ در گردنه حیران ، برخی از رانندگان با کاهش دید جاده ای ، خودرو خود را در کنار جاده متوقف کرده و پس از آرام شدن شدت بارش به راه خود ادامه می دهند.
با شدت گرفتن بارش باران و کاهش 9 درجه ای دمای هوا طی دو روز اخیر ، اهالی آستارا به استفاده از لباس گرم و زمستانی روی آورده اند.
رییس اداره هواشناسی شهرستان آستارا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ، میزان بارندگی 48 ساعت گذشته در این شهرستان را 179 میلیمتر اعلام کرد.
فردین فرتوت نیا رگبار شدید ، آبگرفتگی معابر و مواج بودن دریا را از جمله آثار وضعی ورود توده هوای بارش زا به شمال کشور ذکر کرد.
وی افزود: پیک بارش این سامانه جوی از منطقه غرب گیلان رد شده ولی این سامانه بارشی با شدت کمتر و با بارش پراکنده تا آخر هفته در منطقه فعال خواهد بود.
وی میزان کنونی دمای هوا در شهر آستارا را هشت درجه سانتیگراد و میزان رطوبت را 86 درصد اعلام کرد و گفت: بارش در مناطق مرتفع شهرستان به صورت برف بوده است.
به گزارش ایرنا ، شهرستان مرزی بندر آستارا با بارش یک هزار و 200 میلیمتری سالانه جزو پربارانترین مناطق ایران محسوب می شود.
آستارا با 85 هزار نفر جمعیت در شمال استان گیلان در همجواری جمهوری آذربایجان واقع شده است.ک3
535/604


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن