تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمان انتخابات نماینده سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زمان انتخابات نماینده سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی مشخص شد مشهد - ایرنا - دبیر هیات نظارت بر تاسیس و فعالیت سازمانهای مردم نهاد(سمن) خراسان رضوی گفت: انتخابات تعیین نماینده سازمانهای مردم نهاد استانی روز هشتم دی ماه آتی بطور همزمان در این استان برگزار می شود.


استانداری خراسان رضوی روز سه شنبه به قل از "مرتضی دهقانی" گزارش داد: با توجه به پایان تصدی دو ساله نماینده سازمانهای مردم نهاد در هیات نظارت استان و شهرستانهایی که بیش از سه "سمن" ثبت شده دارای مجوز هستند انتخابات برای تعیین نماینده جدید در این تاریخ برگزار می شود.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی از آن دسته سازمانهای مردم نهاد که از استانداری خراسان رضوی پروانه تاسیس گرفته اند و یا از اداره کل ورزش و جوانان به استناد آئین نامه هیات وزیران دارای اعتبارنامه هستند و برابر مقررات به ثبت رسیده اند دعوت کرد در این انتخابات شرکت کنند.
دهقانی گفت: تابعیت جمهوری اسلامی ایران و ارائه معرفی نامه از سازمان مردم نهادی که طبق آئین نامه به ثبت رسیده از شرایط شرکت در این انتخابات است.
وی افزود: سمنهایی که معرفی به ثبت شده اند ولی هنوز موفق به دریافت شماره ثبت نشده اند نیز می توانند در این انتخابات نماینده معرفی کنند.
دبیر هیات نظارت بر تاسیس و فعالیت سازمانهای مردم نهاد(سمن) خراسان رضوی تاکید کرد: هر سمن فقط حق معرفی یک نماینده را برای رای دادن دارد.
وی گفت: حداقل سن 25 سال، دو سال سابقه عضویت در سمن، ارائه صورتجلسه معرفی نماینده سمن توسط هیات مدیره برای نامزدی در انتخابات، تصویر شناسنامه، دو قطعه عکس، تحویل فرم مشخصات فردی و تصویر آگهی ثبت رسمی سمن، پروانه فعالیت و یا اعتبارنامه اداره کل ورزش و جوانان مدارک و شرایط مورد نیاز برای نامزدی در این انتخابات است.
دهقانی افزود: واجدان شرایط برای نامزدی و همچنین حضور در انتخابات می توانند از روز شنبه هشتم آذر ماه با در دست داشتن مدارک لازم به دبیرخانه هیات نظارت بر امور سمنهای خراسان رضوی واقع در طبقه ششم ساختمان شهید رجایی استانداری مراجعه کنند.
پیش از این دبیر هیات نظارت بر تاسیس و فعالیت سازمانهای مردم نهاد خراسان رضوی زمان برگزاری انتخابات نماینده سمنهای استانی را 29 آذر ماه اعلام کرده بود که این تاریخ به هشتم دی ماه تغییر یافت.
حدود 700 سازمان مردم نهاد در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد 50 درصد برای فعالیت در امور خیریه، 30 درصد در امور جوانان و بانوان، 10 درصد در امور فرهنگی اجتماعی و سه درصد به منظور فعالیت در حوزه امور زیست محیطی تشکیل شده اند. 75 درصد سمنهای خراسان رضوی در مشهد استقرار دارند.
هدف از فعالیت سازمانهای مردم نهاد و واگذاری برخی امور به مردم است.
1922/660


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن