تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818909338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه ترین تحولات عراق


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تازه ترین تحولات عراق تهران-ایرنا- عمار حکیم رییس مجلس اعلای اسلامی عراق خواستار حمایت فوری از عشایر برای مقابله با تروریست ها و بیرون راندن آنها از منطقه شد.


به گزارش پایگاه خبری "سومریه نیوز" عمار حکیم در حاشیه دیدار با "وسام الحردان" رییس کنگره شوراهای بیداری (الصحوه)رویارویی و ایستادگی شجاعانه نیروهای امنیتی، گردان های مردمی و عشایر با تروریست های داعش و نیز آزاد سازی برخی از مناطق و استان های کشور را ستود.
وی دراین دیدار خواستار حمایت و پشتیبانی فوری از عشایر غیور برای مقابله با داعش و بیرون راندن آنها از کشور عراق شد.
از سوی دیگر یک مقام محلی در استان نینوا اعلام کرد که تروریست های داعش امروز به دامنه های شمالی کوه های"سنجار" واقع در غرب موصل حمله کردند اما نیروهای پیشمرگ کرد موفق شدند با این حملات مقابله کنند و چهار تروریست را به هلاکت برسانند و سه تن دیگر را زخمی کنند.
یک مقام امنیتی دیگر در استان صلاح الدین نیز اعلام کرد که تروریست های داعش به چندین محله در منطقه "بیجی" (40 کیلومتری شمال تکریت) یورش بردند که منجر به وقوع درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی با پشتیبانی گروه های مردمی با داعشی ها شد.
در همین حال "صباح کرحوت" رییس شورای استان الانبار از تجهیز دو گرودان از تیپ "احمد صداک الدلیمی" به انواع سلاح و مهمات خبر داد و افزود که این نیروها برای کمک به نیروهای امنیتی به شهر الرمادی اعزام می شوند تا با حمایت از نیروهای امنیتی با تروریست ها وارد جنگ شوند.
یک منبع امنیتی که نامش ذکر نشده است ،اعلام کرد: در حمله جنگنده های ائتلاف آمریکایی به پایگاه های تروریست های داعش در دو منطقه "حمام العلیل" و " الشوره" واقع در جنوب شهر موصل، 32 داعشی به هلاکت رسیدند.
المسله نیز گزارش داد "نعیم الکعود" شیخ عشیره "البو نمر" اعلام کرد که نیروهای ارتش با همکاری عشایر موفق شدند منطقه "المحبوبیه" (11 کیلومتری غرب هیت) را از لوث وجود تروریست ها آزاد و پاکسازی کنند.
وی در ادامه افزود که در جریان این حملات 22 تروریست توسط نیروهای عراقی به هلاکت رسیدند و 60 بمب کار گذاشته در جاده های اصلی و ساختمان های دولتی خنثی شد.
یک مقام امنیتی در استان کرکوک نیز اعلام کرد در پی درگیری های شدید میان نیروهای عشایر با تروریست ها در منطقه "الزاب" (80 کیلومتری جنوب غرب کرکوک) 5 تروریست به هلاکت رسیدند.
"المسله" همچنین به نقل از یک مقام امنیتی در استان کربلا اعلام کرد که نیروهای دولتی این استان موفق شدند 4 خودروی بمب گذاری شده را اطراف کارگاه "طابوق" واقع در نزدیکی استان الرمادی خنثی و صاحبان آن را بازداشت کنند.
رسانام**9329** 1917


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن