تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819814283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج استان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دومین جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج استان برگزار شد شهرکرد - ایرنا - دومین جشنواره خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج استان روز سه شنبه در حسینه آیت الله بهاءالدینی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری بسیج استان؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان در این جشنواره گفت: بسیج عمود خیمه انقلاب است .
سردار پاسدار "رضا محمد سلیمانی" چندی از تسخیر لانه جاسوسی نمی گذشت که بسیج وارد عرصه شد و این نهاد مردمی صرفا جنبه نظامی نداشته بلکه خاطر نیازها و ضرورت های انقلاب به وجود آمده است.
وی تصریح کرد: بسیج متناسب با نوع نیاز و عناصر مورد نیاز خود از میان جوانان متدین ومومن و باعنصر زمان شناسی درحوزه شناخت خلل هایی که در انقلاب وجود داشت برآمد .
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه قمربنی هاشم (ع) نیز گفت: در این جشنواره استانی فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، فرماندهان حوزه های مقاومت، سرگروه های حلقه های صالحین و اعضای شورای عالی بسیج مساجد و محلات شرکت کردند .
"مسلم علی بیگی" افزود: شناسایی و معرفی طرح ها و اقدامات ابتکارانه و خلاقانه پایگاه های مقاومت، پویایی و تحرک پایگاه های بسیج، تقویت روحیه نوآوری، خلاقیت در اجرای فعالیت ها، ارتقای کیفی و افزایش کمی فعالیت پایگاه ها و استفاده از تجربیات و الگوهای دیگر پایگاه های مقاومت سراسر استان از اهداف این جشنواره بوده است.
وی خاطر نشان کرد: خلاقیت ها و ابتکارات بسیجیان توسط حوزه های مقاومت در سطح پایگاه ها شناسایی شده و در سطح ناحیه کارگروه ارزیابی تشکیل می شود و طرح های قابل ارائه به جشنواره استانی به دبیرخانه استان ارسال می شود و پس از آن نیز خلاقیت های خوب و قابل ارائه به جشنواره کشوری ارسال می شود .
وی زمان برگزاری جشنواره کشوری خلاقیت ها و ابتکارات پایگاه های بسیج را در دهه فجر سال دانست و گفت: از سال 91 تاکنون هر ساله یک یا دو طرح استان در این جشنواره موفق به کسب عنوان برتر شده اند .
در این جشنواره از بسیجیانی که طرح های خلاقانه و ابتکاری با موضوعات مختلف در پایگاه های مقاومت ارائه کرده بودند تجلیل شد.
/558/


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن