تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815421080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعرفه گذاري معقول در بلند مدت تاثير شگرفي در رابطه پزشک و بيمار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۶ب.ظ)
رييس قطب چشم کشور؛ تعرفه گذاري معقول در بلند مدت تاثير شگرفي در رابطه پزشک و بيمار دارد دکتر بهرام عين الهي رئيس قطب چشم کشور درخصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: اين طرح عظيم ملي که از اوايل سال شروع شده يکي از طرح هاي انقلابي و جهادي است که در درازمدت مي تواند تاثيرات چشمگيري در درمان مردم بگذارد.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس قطب چشم کشور در سخنان خود خاطرنشان کرد: همواره آرزوي تمام پزشکان و اساتيد دانشگاه هاي علوم پزشکي، برقراري يک نظام عدالت محور و صحيح در حوزه سلامت بوده است که ضمن ارائه خدمات درماني مطلوب و با کيفيت بالا به مردم شريف کشورمان بتواند حقوق پزشکان را نيز رعايت کند.
اين استاد برجسته دانشگاه با اشاره به اهميت اجراي مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت و لزوم اجراي دقيق و صحيح مفاد کتاب ارزش هاي نسبي خدمات سلامت گفت: روح کلي کتاب ارزش هاي نسبي خدمات سلامت اين است که تعرفه هاي معقول جايگزين دريافت و پرداخت هاي غير متعارف از سوي پزشکان و بيماران شود.
دکتر عين اللهي با اشاره به لزوم بررسي هاي بيشتر براي اين کتاب خاطرنشان کرد: تعرفه گذاري معقول در بلندمدت تاثير شگرفي در رابطه پزشک و بيمار خواهد داشت.
وي افزود: با توجه به اين که مردم بايد پرداخت هاي مشخص و معيني داشته باشند و بطور مثال در مراجعه به پزشکان با مبالغ متفاوت مواجه نشوند؛ مسلما اين تعرفه گذاري باعث ايجاد و افزايش رضايت مندي در بيماران و مردم عزيزمان نيز خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن