تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799084852




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرداني از همراهي جامعه پزشکي در اجراي کتاب تعرفه سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۳ (۱۶:۳۱ب.ظ)
قدرداني از همراهي جامعه پزشکي در اجراي کتاب تعرفه سلامت رئيس سازمان نظام پزشکي تهران بزرگ در پيامي از همراهي و همکاري جامعه پزشکي در مرحله سوم طرح تحول سلامت و اجراي دقيق و صحيح مفاد کتاب تعرفه سلامت تقدير و تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيوندي در اين پيام آورده است: خوشبختانه موضوع سلامت جزو اولويت هاي اول مسوولان عالي رتبه کشور در دولت تدبير و اميد قرار گرفته است و با توجه به تاکيدات مقام معظم رهبري بر حمايت از مردم در حوزه سلامت و تحقق اين امر که مردم در هنگام بيماري دغدغه اي جز درد و رنج بيماري نداشته باشند؛ از ابتداي سال 93 با حرکتي جهادي، فرهنگ سلامت در کشور تغيير يافت و به همت و عزم جدي دولت و مسوولان نظام سلامت طرح تحول نظام سلامت کليد خورد.
وي در اين پيام خاطرنشان کرده است: طرح تحول سلامت، طرحي متعالي و مترقي است که با تدبير دولت يازدهم پس از مدت ها برنامه ريزي و کارشناسي عليرغم مشکلات موجود عملياتي شد و هدف آن کمک و خدمت به مردم براي ايجاد جامعه اي سالم و اميدوار سرشار از انگيزه و اعتماد و نشاط وپويايي است که با عزم راسخ در مسير اعتلاي کشور و دستيابي به مرجعيت علمي در منطقه و جهان گام هاي استواري بردارند.
رئيس سازمان نظام پزشکي تهران بزرگ در اين پيام با بيان اين کخه اين طرح ملي با وجود مشکلات با حمايت مسوولان ارشد کشور و پيگيري هاي مجدانه سکاندار نظام سلامت در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي آغاز شد و در واقع فرهنگي جديد در سلامت را با توجه به تاثير بسزاي اين مهم در اقتصاد خانواده و جامعه پايه گذاري کرد، يادآور شده است: شروع گام اول اين طرح در بهار امسال، طليعه جديدي در فرهنگ سلامت کشورمان بود و اجراي بسته هاي مختلف آن با کاهش هزينه هاي درماني در مراکز دولتي و رضايتمندي مردم همراه بود که باعث ايجاد اميد و رضايت و نشاط در مردم دردمند و بيماران شد و تا حدودي تحقق عدالت در سلامت را که جزو آرمان هاي انقلاب و امام راحل است را شاهد بوديم. در گام دوم نيز کارگزاران نظام سلامت در حوزه بهداشت عزم خود را جزم کردند تا تحولي جديد بيافرينند.
وي افزوده است: در گام سوم اين طرح، موضوع واقعي شدن تعرفه هاي خدمات سلامت که سال ها مغفول مانده بود مدنظر قرار گرفت و با کارشناسي هاي مدبرانه و اصولي، کتاب تعرفه گذاري مورد بازنگري قرار گرفت و در نهايت با ابلاغ اين کتاب مرحله سوم طرح آغاز شد.
دکتر پيوندي با بيان اين که با بازنگري کتاب ارزشهاي نسبي خدمات سلامت و ابلاغ کتاب جديد پس از سال ها دغدغه هاي جامعه پزشکي و نارضايتي هاي آنان کاهش يافت و اين کتاب جديد در واقع صيانت از حقوق جامعه پزشکي و مردم مي باشد، تصريح کرده است: اجراي کتاب ارزش هاي نسبي خدمات سلامت به منظور صيانت از حيثيت جامعه پزشکي و در جهت پاسداشت حقوق مردم و رعايت اخلاق مداري مي باشد.
رئيس سازمان نظام پزشکي تهران بزرگ خاطر نشان کرده است: خوشبختانه اکثريت قريب به اتفاق جامعه پزشکي حمايت خود را از اجرايي شدن اين کتاب اعلام کرده و از آغاز اين مرحله از طرح تحول سلامت در اجراي دقيق و صحيح مفاد آن نهايت همکاري و همراهي را داشته اند که اين مايه افتخار و مباهات جامعه پزشکي کشور مي باشد که همواره در تمامي صحنه هاي انقلاب و دوران دفاع مقدس حضوري پررنگ و تاثيرگذار داشته اند.
دکتر پيوندي در ادامه اين پيام ضمن سپاسگزاري از همکاري تمامي اعضاي جامعه خدوم پزشکي کشور در بخش هاي خصوصي و دولتي که با اجراي کتاب جديد تعرفه ها در راستاي صيانت از حقوق مادي و معنوي همکاران و مردم گام برمي دارند خاطرنشان کرده است تلاش هاي جامعه پزشکي نويدبخش جامعه اي سالم و با نشاط متشکل از افرادي سالم، پويا، شاداب و اميدوار خواهد بود که مي توانند کشور را به اوج افتخار و اعتلا رسانده و زمينه ساز مرجعيت ايران در جهان اسلام باشند.
وي در پايان اظهار اميدواري کرده است: تلاش هاي صادقانه و بي‏شايبه شما همکاران ارجمند در اين راستا مرضي رضاي پروردگار قرار گرفته و اعتبار و کرامت و عزت جامعه پزشکي را به ارمغان آورد و با مشارکت فعال شما عزيزان، مرحله سوم طرح تحول نظام سلامت نيز با موفقيت اجرا شود و شاهد ارتقاي کيفيت خدمات پزشکي و جلب رضايت مردم و جامعه پزشکي باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن