تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804881050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اراضی و املاک بایر در اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهردار اردبیل: اراضی و املاک بایر در اردبیل تعیین تکلیف می‌شوند خبرگزاری پانا:شهردار اردبیل گفت: با همکاری راه و شهرسازی استان اردبیل تمامی اراضی و املاک بایر و بلاتکلیف در اردبیل سامان می‌یابند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۴ آذر ساعت 14:48



به گزارش خبرگزاری پانا، صدیف بدری در نشست هماهنگی مدیریت پیشگیری از تخلفات شهری در اردبیل اظهار داشت: ما اگر بتوانیم اراضی بایر و بلاتکلیف خود را سر و سامان دهیم و نسبت به شناسنامه‌دارکردن آنها اقدام کنیم کمتر کسی به خود جرات می‌دهد تا با سوء استفاده از این اراضی بخواهد املاک دولتی را مورد تعرض قرار دهد. وی راه‌اندازی کمیته‌های پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز را در کنار مقابله با سد معبر و تعیین تکلیف املاک بایر شهری یادآور شد و گفت: یکی از راهکارهای مهم شهرداری با هدف پیشگیری از تخلفات شهری بها دادن به این امور و جلب توجه بیشتر در این حوزه است. شهردار اردبیل بیان کرد: طرح ارائه شده برای ساماندهی این اراضی در منطقه گلمغان و ارجستان در کمیسیون ماده 5 تصویب شده و ما در قالب طرح جامع شهری قصد عملیاتی کردن این برنامه‌ریزی‌ها را داریم. بدری افزود: ما در قدم اول با تعیین تکلیف 150 هکتار از اراضی اطراف امامزاده سید صدرالدین در محور اردبیل ـ مغان سعی کردیم تا محدوده‌ها را مشخص کنیم تا امکان تعرض و اقدام در ساخت و ساخت‌های غیرمجاز در این حوزه به حداقل برسد. وی تجهیز و آراسته شدن نیروهای اجرائیات شهرداری را به لباسی یک دست و برخی از تجهیزات مورد نیاز در مقابله با متعرضان یادآور شد و تصریح کرد: بخشی از عمده مشکلات مربوط به سد معبر در معابر شهر و ایجاد برخی از مزاحمت‌ها برای شهروندان است که واحد پیشگیری ما در این زمینه اقدامات خوبی را انجام داده است. شهردار اردبیل ضرورت جمع‌آوری و مقابله با میوه‌فروشان سیار با نیسان و وانت‌بار را در سطح شهر یادآور شد و ادامه داد: ما امیدواریم با مساعدت ماموران نیروی انتظامی و پلیس راهور بتوانیم با این پدیده‌ها مقابله کنیم.  دادستان عمومی و انقلاب اردبیل نیز با بیان اینکه فعالیت پیشگیری از تخلفات در شهرداری از پشتوانه محکم قضایی برخوردار است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت فوق‌العاده موجود این مجموعه در دستیابی به اهداف تعیین شده انتظار همکاری و هماهنگی بیشتر در این زمینه وجود دارد. ناصر عتباتی ضرورت عملی شده ایده‌های مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات را بیان کرد و گفت: امیدواریم در عمل نتایج ملموس‌تری را از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شاهد باشیم. وی پشتوانه محکم قضایی را از تصمیمات و عملکرد مدیریت واحد پیشگیری از تخلفات یادآور شد و افزود: با این پشتوانه می‌توان در بسیاری از مشکلات در عرصه تخلفات و جرایم که گاه با اهمال و سستی روبه‌رو می‌شود برخورد کرده و با آن مقابله واقعی را به انجام رسید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن