تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962722




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موفقیت های جامعه مرهون بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: موفقیت های جامعه مرهون بسیج است شهرکرد - ایرنا - مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری موفقیت های کشور در زمینه های مختلف را در بیش از سه دهه گذشته مرهون بسیج و روحیه بسیجی دانست.


به گزارش صدای وسیمای استان، "علی رامک" روز سه شنبه در نشست شورای بسیج حضرت سیدالشهداء (ع) صدا و سیمای استان به مناسبت هفته بسیج، توجه به رضایت الهی، کار برای خدا، اخلاص و معنویت و تلاش برای سعادت اخروی را از شاخص های اساسی کار در حوزه بسیج برشمرد.
وی افزود: سربلندی و پیروزی های غرورآفرین انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون، مرهون فرهنگ و تفکر همراه با معنویت و اخلاص بسیجیان و ایثار شهدای عزیزی همچون شهید دریاقلی سورانی، شهید شاخص استان و قهرمان ملی شکست حصر آبادان تا شهدای علم و فناوری و انرژی هسته ای است.
رامک نیاز امروز بسیج را روزآمدی و کارآمدی متناسب با پیشرفتهای علمی، فناوری و رسانه ای در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: حضور قدرتمندانه در عرصه علمی و فرهنگی و جبهه مقابله با جنگ نرم، شبیخون شوم فرهنگی و اعتقادی و تهاجم سایبری دشمنان علیه اسلام و انقلاب اسلامی، از رسالتهای مهم بسیج است.
وی با تقدیر از عملکرد بسیج مرکز در حوزه های مختلف، رویکرد و مأموریت بسیج صدا و سیما را به دلیل گستره و تأثیرگذاری بر مخاطبان، متفاوت و حساس تر از سایر اقشار بسیج دانست.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نقش بی بدیل رسانه ملی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی و بویژه خنثی سازی فتنه 88، مدیون حضور فرهنگ و تفکر بسیجی در این سازمان است.
رامک، از فعالیت بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای برای سست کردن باورها و اعتقادات دینی و اخلاقی در حوزه فردی و اجتماعی و بویژه نسل جوان خبرداد و افزود: وظیفه رسانه ملی برای مقابله با این هجمه، بر اساس تکلیف گرایی و توجه به خواسته های به حق مردم است.
وی گفت: برنامه سازان بسیج صدا و سیما باید با طرح و ایده های نو و جذاب مبتنی بر پژوهش های علمی و کارشناسی، ضمن ترویج فرهنگ و اندیشه بسیجی، ارزش های دینی و اعتقادی و اهداف انقلاب اسلامی را تبیین و نهادینه کنند.
سید سجاد مدنی، مسئول بسیج حضرت سید الشهداء (ع) صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست، گزارشی از عملکرد حوزه های مختلف مأموریتی ارائه کرد.
/558/


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن