تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802426272




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهريان: وزارت ورزش مي‌خواهد زنان در تصميم‌گيري‌ها دخيل باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شهريان: وزارت ورزش مي‌خواهد زنان در تصميم‌گيري‌ها دخيل باشند
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان،‌ گفت: وزارت ورزش و جوانان تصميم دارد زنان در تصميم گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها سهيم و دخيل باشند.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رباب شهريان در اين مراسم كه برای اولین بار امروز (دوشنبه) به مناسبت گراميداشت هفته بسيج و با حضور نژادفلاح مديركل و معاونان اين اداره كل در سالن آمفي تاتر اداره كل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد، با قدرداني از حمایت‌ها و برنامه ريزي‌هاي نژادفلاح مديركل ورزش و جوانان استان تهران از ورزش بانوان و روند رو به رشد ورزش بانوان در استان تهران، تاكيد كرد: در استان تهران ، هميشه مسئولان ورزش بانوان در سياست گذاري‌ها دخیل بوده و در جلسات تصميم‌گيري حضور داشته‌اند و گودرزي نیز به استان‌ها ابلاغ كرده‌اند كه همه مسئولان ورزش بانوان بايد به عنوان مشاوران مديركل فعاليت كنند.

وي افزود: وقتي در جامعه مخاطب دختران و بانوان را داريم بايد از تفكر، ايده و نخبه‌گري آنها در همه مرحله ها به ويژه ورزش استفاده كنيم و با تشكيل كار گروه‌هاي تخصصي بانوان در استان ها، بتوانيم چالش‌ها را شناسايي و رفع نمائيم.

شهريان با اشاره به امضاي تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش در سال جاري گفت: توقع داريم در استان‌ها گام‌هايي براي اجرايي شدن اين مهم برداشته شود، چرا كه آموزش و پرورش، نقش اساسي در اين ارتباط دارد و اگر به دنبال نهادينه كردن فرهنگ در ورزش هستيم، بايد از دوران كودكي و آموزش و پرورش، در پي آن باشيم .

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با تبريك هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره شهدا و بسيجيان، افزود: يكي از مهمترين موضوعات در وزارت، موضوعات فرهنگي در ورزش كشور است و همه چيز حول محور فعاليت‌ها و شاخص‌هاي فرهنگي است . ورزش به عنوان مقوله فرهنگي، نيازمند ايجاد نگاه و سياست است و مسئولان ورزش تنها متوليان بخش فرهنگي نيستند و همه بايد اين نگاه را داشته باشند، بويژه در بخش بانوان، اين مهم بيشتراحساس مي‌شود، زيرا بخش بانوان حساس تر از آقايان است و نگاه‌ها بايد عميق تر باشد.

وي ازيك كار عملياتي تحت عنوان مادران و دختران در هفته وحدت خبر داد و گفت: دربحث همگاني، سياست وزارت بر اين شد كه معاونت همگاني از بانوان جدا شود، چرا كه دو مقوله جدا با شرح وظايف و ديدگاه هاي متفاوت در دو مسير مختلف هستند و در موضوع ادغام، هر دو آنها ضرركردند، ضمن آنكه در بودجه فدراسيون‌هاي ورزشي ، 10 درصد براي ورزش همگاني قرارد دادند كه حتما" بايد بتوانيم در بخش بانوان هم از آن استفاده كنيم.

به گفته شهريان، بسیج از چند منظر كمك كننده و حامي است. خلاء هايي وجود دارد كه در تعامل با بسيج و دلسوزي آنها و شاخص گذاري آنها ، به راحتي پر مي شود و راه‌ها را سريعتر طي مي‌كنيم. كميته تخصصي بسيج، موضوعات بانوان را با نگاه حمايتي و همفكري و درايت حل مي‌كند و با ساخت و سازهايي كه بسيج انجام داده، مسير توسعه ورزش سريعتر حاصل مي شود.

وي از موفقيت‌هاي بانوان در بازيهاي آسيايي و پاراآسيايي گفت كه شگفتي ساز شد و ادامه داد: اين حضور، خود باوري و توانمندسازي زن مسلمان ايرانی را در جوامع خارجي و داخلي نشان داد و در مشاركت زنان و علاقه مندي دختران به ورزش، تاثير گذار است، البته نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب بسيار در اين ارتباط راه‌گشاست و ديدگاه‌هاي ارزشمند ايشان تعيين كننده مي‌باشد.

وي ضرورت فعال كردن پايگاه‌هاي ورزشي را در بخش بانوان يادآور شد و گفت: بايد مسائل را براساس فعاليت‌ها تجزيه و تحليل كنيم. مشكلات موجود در بخش قهرماني آقايان و بانوان قابل مقايسه نیست. در برخي رشته ها كه خانم‌ها سابقه طولاني دارند، از اقايان جلوتريم و در رشته هايي كه سابقه كمي داريم،‌ آقايان جلوتر هستند، ‌اما اين مشكل هست كه بانوان در مسابقات مختلف،‌ حامي مالي لازم را ندارند. بايد در اين بخش بيشتر كار شود و در شناسايي استعدادها موفق تر عمل كنيم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به اين مهم كه استان تهران ويترين ورزش كشور و نمونه و پرچمدار ورزش جمهوري اسلامي است، از مدير كل ورزش و جوانان استان تهران خواست كه يك مكان و سالن ويژه بانوان در پايتخت داشته باشیم تا بانوان با حاشيه امنيت بيشتري فعاليت كنند و همچنين شرايطي ایجاد شود تا بانوان نيز بتوانند مسئوليت هيات هاي ورزشي را بپذيرند.

وي ابراز اميدواري كرد كه با توجه به پيش قدمي استان تهران در عرصه ورزش كشور كه همواره الگوي ساير استان‌هاست، اين دو مهم هر چه سريعتر تحقق پیدا كند و همه تلاش كنيم تا ورزش بانوان مسير پيشرفت را با شتاب بيشتري طي نمايد.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن