تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهریان : زنان درتصمیم گیری های ورزشی باید بیشتر نقش داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهریان : زنان درتصمیم گیری های ورزشی باید بیشتر نقش داشته باشند تهران-ایرنا-معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: مسوولان وزارت ورزش و جوانان معتقدند زنان در تصمیم گیری های ورزشی باید نقش بیشتری داشته باشند.


به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در مراسم هم اندیشی مسوولان این وزارتخانه با نواب رییس بانوان فدراسیون ها و هیات های ورزشی تاکید کرد: در استان تهران، همیشه مسوولان ورزش بانوان در سیاست گذاری ها دخیل بوده و در جلسات تصمیم گیری حضور داشته اند.
وی افزود:گودرزی نیز به استان ها ابلاغ کرده اند که همه مسوولان ورزش بانوان باید به عنوان مشاوران مدیرکل فعالیت کنند.
به گفته وی وقتی در جامعه مخاطب دختران و بانوان را داریم باید از تفکر، ایده و نخبه گری آنها در همه مرحله ها به ویژه ورزش استفاده کنیم و با تشکیل کار گروه های تخصصی بانوان در استان ها، بتوانیم چالش ها را شناسایی و رفع نمائیم.
شهریان با اشاره به امضای تفاهم نامه با وزارت آموزش و پرورش در سال جاری گفت: توقع داریم در استان ها گام هایی برای اجرایی شدن این مهم برداشته شود، چرا که آموزش و پرورش، نقش اساسی در این ارتباط دارد و اگر به دنبال نهادینه کردن فرهنگ در ورزش هستیم، باید از دوران کودکی و آموزش و پرورش، در پی آن باشیم .
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان،افزود: یکی از مهم ترین موضوعات ما در این وزارتخانه، موضوعات فرهنگی در ورزش کشور است و همه چیز حول محور فعالیت ها و شاخص های فرهنگی است .
به اعتقاد وی ورزش به عنوان مقوله فرهنگی، نیازمند ایجاد نگاه و سیاست است و مسوولان ورزش تنها متولیان بخش فرهنگی نیستند و همه باید این نگاه را بویژه در بخش بانوان داشته باشند چرا که بخش بانوان حساس تر از آقایان است و نگاه ها باید عمیق تر باشد.
وی ازیک کار عملیاتی تحت عنوان مادران و دختران در هفته وحدت خبر داد و گفت: دربحث همگانی، سیاست وزارت بر این شد که معاونت همگانی از بانوان جدا شود، چرا که دو مقوله جدا با شرح وظایف و دیدگاه های متفاوت در دو مسیر مختلف هستند و در موضوع ادغام، هر دو آنها ضرر کردند، ضمن آنکه در بودجه فدراسیون های ورزشی ، 10 درصد برای ورزش همگانی قرارد دادند که حتما" باید بتوانیم در بخش بانوان هم از آن استفاده کنیم.
به گفته شهریان، بسیج از چند منظر کمک کننده و حامی است. خلا هایی وجود دارد که در تعامل با بسیج و دلسوزی آنها و شاخص گذاری آنها ، به راحتی پر می شود و راه ها را سریعتر طی می کنیم. کمیته تخصصی بسیج، موضوعات بانوان را با نگاه حمایتی و همفکری و درایت حل می کند و با ساخت و سازهایی که بسیج انجام داده، مسیر توسعه ورزش سریعتر حاصل می شود.
وی از موفقیت های بانوان در بازی های آسیایی و پاراآسیایی گفت که شگفتی ساز شد و ادامه داد: این حضور، خود باوری و توانمند سازی زن مسلمان ایرانی را در جوامع خارجی و داخلی نشان داد و در مشارکت زنان و علاقه مندی دختران به ورزش، تاثیر گذار است، البته نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب بسیار در این ارتباط راهگشاست و دیدگاه های ارزشمند ایشان تعیین کننده می باشد.
شهریان ضرورت فعال کردن پایگاه های ورزشی در بخش بانوان را یادآور شد و گفت: باید مسائل را براساس فعالیت ها تجزیه و تحلیل کنیم. مشکلات موجود در بخش قهرمانی آقایان و بانوان قابل مقایسه نیست. در برخی رشته ها که خانم ها سابقه طولانی دارند، از اقایان جلوتریم و در رشته هایی که سابقه کمی داریم، آقایان جلوتر هستند، اما این مشکل وجود دارد که بانوان در مسابقات مختلف، حامی مالی لازم را ندارند. باید در این بخش بیشتر کار شود و در شناسایی استعدادها موفق تر عمل کنیم.
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، با اشاره به این مهم که استان تهران ویترین ورزش کشور و نمونه و پرچمدار ورزش جمهوری اسلامی است، از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران خواست که یک مکان و سالن ویژه بانوان در پایتخت داشته باشیم تا بانوان با حاشیه امنیت بیشتری فعالیت کنند و همچنین شرایطی ایجاد شود تا بانوان نیز بتوانند مسئولیت هیات های ورزشی را بپذیرند.
وی ابراز امیدواری کرد: با توجه به پیش قدمی استان تهران در عرصه ورزش کشور که همواره الگوی سایر استان هاست، این دو مهم هر چه سریعتر تحقق پیدا کند و همه تلاش کنیم تا ورزش بانوان مسیر پیشرفت را با شتاب بیشتری طی نماید.
ورزشی.(1)**9144 **1908


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن