تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819450905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر احداث شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر احداث شد تهران-ایرنا- رییس سازمان انرژی اتمی ایران از احداث زورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و گفت: ترویج فرهنگ پهلوانی نیاز جامعه امروز است.


به گزارش خبرنگار ایرنا از فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای ، علی اکبر صالحی با فرهاد طلوع کیان رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای دیدار و گفت وگو کرد.
علی اکبر صالحی در این دیدار از ضرب حماسی و اشعار تربیتی مرشدان به عنوان یک حس نوستالژیک یاد کرد که هنوز هم می تواند حس خوبی را منتقل کند.
صالحی همچنین از پیشنهاد رییس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای مبنی بر راه اندازی این ورزش اصیل ایرانی در دیگر سایت های هسته ای استقبال کرد و این اقدام را به واسطه توسعه اخلاق مداری و آموزه های اسلامی در سایت های هسته ای مورد تاکید قرار داد.
معاون رییس جمهوری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ پهلوانی در رشته های دیگر ورزشی افزود: امیدوارم که بتوانید آینده بهتری را برای ورزش پهلوانی و وضعیت فرهنگی ورزش های دیگر رقم بزنید.
فرهاد طلوع کیان نیز در دیدار از احداث زورخانه در نیروگاه اتمی بوشهر قدردانی کرد و نماد ورزش پهلوانی را به صالحی اهدا کرد.
طلوع کیان همچنین در این دیدار راه اندازی ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ جوانمردی را در دیگر زیر مجموعه های سازمان انرژی اتمی خواستار شد.
رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای خاطرنشان کرد: در زورخانه نیروگاه اتمی بوشهر همواره با ذکر صلوات از شهیدان دانشمند هسته ای یاد می شود و راه اندازی این ورزش با مضامین معنوی در سایت های هسته ای می تواند برای کارشناسان هسته ای روحیه بخش باشد و موجب تداوم راه شهیدان شود.
ورزشی **9250**1581


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن