تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820427228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودرو پراید با 14میلیون خلافی در ایلام توقیف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خودرو پراید با 14میلیون خلافی در ایلام توقیف شد ایلام - ایرنا - فرمانده پلیس راه انتظامی استان ایلام از توقف یک دستگاه سواری پراید با 14 میلیون ریال خلافی خبر داد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "نورالله خادم" افزود: ماموران پلیس راه در حین کنترل خودروهای عبوری در نزدیک مقر پلیس راه انتظامی استان یک دستگاه خودرو سواری پراید را به علت انجام تخلفات رانندگی توقیف کردند.
وی تاکید کرد: پس از استعلام پلاک و میزان جرائم ارتکابی مشخص گردید که این خودرو سواری بیش از 14 میلیون ریال خلافی دارد براین اساس خودرو مذکور متوقف و به پارکینگ منتقل شد.
فرمانده پلیس را استان ایلام گفت: همچنین ماموران پلیس راه هنگام کنترل وسایل نقلیه عمومی حمل و نقل بار و مسافر، با استعلام گواهینامه رانندگی پایه یکم مربوط به راننده یک دستگاه کامیون مشخص شد این فرد 59 نمره منفی دارد که براساس قانون رسیدگی به تخلفات، گواهینامه وی اخذ و از رانندگی محروم گردید.
سرهنگ خادم خاطر نشان کرد: برخورد قاطع با رانندگان دارای رفتار پر خطر، برخورد با رانندگانی که از سلامت جسمی و روحی در اثر مصرف مواد مخدر برخوردار نیستند، توقیف خودرو رانندگانی که با حرکات نمایشی و مارپیچ امنیت جاده ها را تهدید می کنند و همچنین توقیف خودرو رانندگانی که همزمان مرتکب دو تخلف می شوند، از جمله طرح های در دست اقدام پلیس راه است.
702/712


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن