تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای پروژه های زیربنایی در کشور از افتخارات بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای پروژه های زیربنایی در کشور از افتخارات بسیج است تبریز- ایرنا - معاون اقتصادی بنیاد توسعه موقوفات کشور، اجرای پروژه های زیربنایی در اقصی نقاط کشور را از افتخارات بسیج عنوان کرد.


قهرمان زارع روز سه شنبه در جمع بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی اهر، گفت: بسیج به عنوان یک نیروی ارزشی و پیرو ولایت بوده و در تمام ماموریت ها با اخلاص و صداقت منشاء خدمات ارزشمندی شده است.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس بسیج خط شکن و پیشتاز عرصه جهاد و شهادت بود و بعد از پایان جنگ نیز باتبعیت ازفرامین مقام عظمای ولایت در عرصه های مختلف فعال بوده و دستاوردهای ارزشمندی برای نظام و انقلاب به همراه داشته است.
زارع مدیریت جهادی را یکی از افتخارات این نهاد در خدمت به نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: امروز افتخار سپاه و بسیج این است که با اجرای طرح های مهم زیربنایی اقتدار و سربلندی نظام و انقلاب را به گوش جهانیان می رساند.
وی اجرای طرح های مهم پتروشیمی، پالایشگاه، نفت پارس جنوبی، سدهای بزرگ کشور، نیروگاه و صدها پروژه مهم عمرانی در کشور را از کارهای ارزشمند و ماندگار فرزندان تربیت یافته دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: این افراد امروز در جبهه تولید و خودکفایی در خدمت نظام و انقلاب هستند.
به گزارش ایرنا، امام جمعه اهر نیز در این مراسم، دانشجویان و دانشگاهیان را افسران جنگ نرم در مقابله با دشمن عنوان و بر تلاش همه جانبه آنان در ترویج فرهنگ غنی اسلام تأکید کرد.
حجت الاسلام جواد حاجی زاده هفته بسیج را فرصتی مناسب برای تبیین خدمات این نهاد مردمی در زمینه های مختلف عنوان کرد و گفت: دانشگاه ها به عنوان مراکز مهم فرهنگی و علمی نقش اساسی در تولید علم و تبدیل آن به صنعت و تکنولوژی های روز دارند و باید دراین زمینه تلاش مضاعف نمود.
7225/7236/587


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن