تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802885438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی چهار طرح تولیدی گچساران نیاز به سرمایه بیشتری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: راه اندازی چهار طرح تولیدی گچساران نیاز به سرمایه بیشتری دارد گچساران - ایرنا - مجری و سرمایه گذار کارخانه های روغن کشی گچساران گفت: بهره برداری از چهارطرح بزرگ تولیدی و اشتغالزای این شهرستان مستلزم تامین سرمایه در گردش است.


شهرام هندیجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهره برداری از کارخانه های تصفیه روغن، روغن کشی، ذرت خشک کنی و خوراک دام و طیور در گچساران نیاز به 840میلیارد ریال تسهیلات بانکی دارد.
وی اظهار کرد: 390 میلیارد ریال برای سرمایه در گردش یک ماه این طرح ها با حمایت مسوولان استانی و شهرستانی تصویب و به صندوق توسعه ارزی معرفی شده است.
به گفته وی با توجه این نکته که عملیات اجرایی این طرح در دو ماهه آینده تکمیل می شود و هزینه هنگفتی از سوی سرمایه گذار صرف شده حمایت مسوولان برای پرداخت تسهیلات بانکی ضروری است.
وی بیان کرد: طرح مطالعاتی احداث سیلوی هفت هزار تنی برای نگهداری گندم و ذرت، نصب دستگاه ذرت خشک کن، احداث واحد تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت 20 تن در ساعت در کنار این کارخانه انجام شده است که 120 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات بانکی برای تامین تجهیزات این طرح ها اختصاص یافته است.
مجری و سرمایه گذار طرح کارخانه های روغن کشی گچساران با اشاره به پیشرفت 94 در صدی دو کارخانه بزرگ روغن کشی در این شهرستان افزود: با توجه به ایجاد شدن 300 فرصت شغلی و رونق تولیدات کشاورزی با احداث این کارخانه ها حمایت مسوولان برای تامین سرمایه در گردش وتکمیل این طرح ها ضروری است.
وی با قدردانی از شتاب بخشی به تکمیل این طرح ها در زمان دولت یازدهم از تلاش مسوولان استانی برای پرداخت 32 میلیارد ریال اعتبار برای کمک به تکمیل عملیات اجرایی این طرح ها قدردانی کرد.
هندیجانی مجموع اعتبار هزینه شده برای این طرح ها از محل آورده بخش خصوصی را 500 میلیارد ریال برآورد کرد.
وی با یادآوری این نکته که بهره برداری از این طرح ها امکان خرید تضمینی محصولات تولیدی در سطح 10هزار هکتار از مزارع ذرت، آفتابگردان، کنجد، سویا و دیگر دانه های روغنی را فراهم می کند گفت: تکمیل این طرح ها نقش اثرگذاری در رونق محصولات کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد دارد.
رییس اداره صنعت معدن و تجارت گچساران گفت: احداث کارخانه روغن کشی و تصفیه روغن این شهرستان در سال 87 مجوز احداث گرفته است.
رضا شریفی افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال 90 در زمینی به مساحت 10 هکتار( منطقه خنگ بنار در نزدیکی شهر دوگنبدان ) آغاز شد.
وی اظهار کرد : تولید روزانه 150 تن روغن خوراکی، تامین خوراک دام، امکان نگهداری و خرید تضمینی محصولات کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد و ایجاد 300 فرصت شغلی از مزایای اجرای این طرح است.
8143/566


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن