تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819186880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان شاهرود: مبارزه با جنگ نرم باید از خانواده انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دادستان شاهرود: مبارزه با جنگ نرم باید از خانواده انجام شود شاهرود - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود گفت: برای مبارزه با جنگ نرم باید بسترسازی مناسب از خانه، خانواده به وسیله افراد آن با نظارت صحیح والدین و اقدامات فرهنگی مناسب انجام شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا "حسین رجبی" دوشنبه شب در نشست مسوولان قضایی شهرستان شاهرود با مردم و بسیجیان در مسجد صاحب الزمان (عج) با گرامی داشت هفته بسیج افزود: دشمنان با هدف تفریح و سرگرمی مردم با شرکت های بزرگ و ابرقدرت تبلیغاتی و فیلم سازی تفاهم و هزینه نمی کنند.
وی تصریح کرد: غرب با استفاده از ابزار مدرن و پیشرفته در جنگ نرم با هدف آسیب رساندن به بنیان های خانواده و ارزشهای اسلامی وارد عمل شده است.
وی ماهواره را ابزاری تخریب کننده برای ارزش های انسانی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: با مسلح شدن به علم روز و تقویت ارزشهای اسلامی و مذهبی در خانواده ها، نقشه های شوم غربیان، نقش برآب می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود افزود: تغییر سبک زندگی، ترویج روحیه بسیجی، مسوولیت پذیری، افزایش آستانه تحمل و فراگیری مهارت های زندگی، باعث کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی در جامعه است.
رجبی بیان کرد: جنگ نرم نیازمند اسلحه نیست، بلکه اقدامات فرهنگی مناسب، حمایت
مردمی و بسترسازی لازم نیاز دارد و نسبت به مسایل عادی مدت زمان بیشتری را می طلبد.
رییس دادگستری شهرستان شاهرود نیز در این نشست گفت: این نشست با هدف استفاده از نظرهای مردم و رفع مسایل و مشکلات آنان برگزار شده است.
"علی اکبریان" افزود: افزایش آگاهی مردم نسبت به مسایل حقوقی و دسترسی آسان به مسوولان از جمله اهداف این برنامه برای ارتقای رضایتمندی از عملکرد مسوولان در شهرستان شاهرود است.
در این نشست که مسوولان قضایی، انتظامی، قضات و ... حضور داشتند به برخی از سوالات و مسایل مردم از سوی مسوولان پاسخ و راهکارهای عملی برای تسریع در امور و اقدامات لازم ارائه شد.ک/2
7358/599


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن