تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در باره جزئيات مذاکرات صحبت نخواهم کرد/تا 4 ماه آينده قرار است به توافق سياسي برسيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۲۱:۶ب.ظ)
وزير خارجه امريکا: در باره جزئيات مذاکرات صحبت نخواهم کرد/تا 4 ماه آينده قرار است به توافق سياسي برسيم وزير خارجه آمريکا گفت: در باره جزئيات مذاکرات صحبت نخواهيم کرد اما مي توانم بگويم که پيشرفت هاي جدي در مذاکرات داشته ايم.
به گزارش خبرگزاري موج، جان کري با بيان اين که وزير امور خارجه ايران با اراده خوب و بسيار جدي کار کرد و امروز به توافق نزديکتريم، گفت: اعتقاد داريم که توافق جامع قابل دسترس است، موارد سخت و پيچيده است. هر تصميمي بر روي تصميم ديگر تاثير مي گذارد.
وي با بيان اين که ما به يک پيشرفت واقعي رسيديم و بزودي دوباره يکديگر را مي بينيم، اظهار داشت: چهار ماه اول پس از امروز را ما بر روي يک توافق سياسي کار مي کنيم و بعد روي جزييات کار مي کنيم.

جان کري با بيان اين که اقدامات ايران در يک سال گذشته باعث اعتماد متقابل شده است، افزود: خيلي ها مي گفتند که ايران به تعهداتش عمل نخواهد کرد، اما اين کشور به تعهدات خودش عمل کرد.
وزير خارجه آمريکا همچنين در ادامه تصريح کرد: برنامه اقدام مشترک و تحريم ها در جاي خود هستند. در جدي ترين مسايل پيشرفت داشته ايم و در باره جزئيات مذاکرات صحبت نخواهيم کرد.
وي با تاکيد بر اي که دستيابي به يک توافق خوب زمان بر است، گفت: شرايط آن مثل تمديد قبلي است از جمله آزاد کردن پول نفت .
کري اظهار داشت: قرار است اين 7 ماه تمديد شده دو قسمت شود؛ تا 4 ماه آينده به توافق سياسي برسيم و بعد تا اول تير ماه جزئيات آن را مشخص کنيم.
وي افزود: ما مي خواهيم مردم ايران به آرامش اقتصادي که در جست و جوي آن هستند برسند و مي خواهيم تحريم ها پايان يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن