تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813301388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت 30 درصدی واحدهای تولیدی قم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعالیت 30 درصدی واحدهای تولیدی قم قم- ایرنا - رییس خانه صنعت قم از فعالیت تنها 30 درصد از واحدهای تولیدی این استان خبر داد.


به گزارش ایرنا، "محمد فراهانی" روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت قم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی این استان، اظهار داشت:
30 درصد مابقی نیمه فعال و 40 درصد دیگر نیز تعطیل هستند و با مشکلات مالی دسته و پنجه نرم می کنند.
وی ادامه داد: قم بیش از دو هزار و 500 واحد تولیدی و بیش از 9 انجمن تخصصی در زمینه های مختلف اعم از فولاد،سیمان،نساجی،سنگ،صنایع شیمیایی، پلاستیک،موتور سیکلت مواد غذایی،قطعات خودرو برخوردار است.
وی با بیان اینکه این انجمن ها در پنج شهرک صنعتی استان به کار خود ادامه می دهند، افزود: این انجمن ها در تمام کارگروه های توسعه صادرات غیر نفتی استان حضور فعال دارند.
فراهانی با اشاره به ظرفیت خوب استان قم برای داشتن واحدهای تولیدی متعدد، خاطر نشان کرد: تا پیش از استان شدن قم با بی مهری مسوولان وقت تنها 200 واحد تولیدی در این استان فعال بود، ولی پس از استان شدن آن با شکل گیری شرکت شهرک های صنعتی روز به روز بر تعداد این واحدها افزوده شد.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات 52 ماهه یونس عالی پور ، احمد ذاکری به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم معرفی شد.ک/2
7403/ 550/


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن