تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821233618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كشف محموله 376 كيلويي ترياك در جنوب كرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
كشف محموله 376 كيلويي ترياك در جنوب كرمان جانشين فرماندهي انتظامي استان كرمان از كشف 376 كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس در جنوب استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ عبدالرضا ناظري در تشريح اين خبر گفت: به دنبال انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي پليس، خبري مبني بر عبور يك محموله مواد مخدر از مسير شهرستان رودبار به كهنوج به دست آمد.
وي افزود: پس از بررسي و مشخص شدن صحت موضوع و مسير هاي احتمالي تردد قاچاقچيان مواد مخدر، بلافاصله ضمن هماهنگي هاي لازم، اكيپ هايي از پليس مبارزه با مواد مخدر استان، پليس مبارزه با مواد مخدر كهنوج و پليس امنيت شهرستان رودبار جنوب، مسير هاي احتمالي را تحت كنترل قرار دادند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان بيان كرد: ماموران انتظامي در يك عمليات مشترك ضمن اجراي كمين در يكي از مسير هاي روستايي شهرستان رودبار، يك دستگاه خودرو پژو 405 با دو سرنشين را شناسايي كردند كه سرنشينان خودرو به محض روبرو شدن با ايست و بازرسي پليس، اقدام به تير اندازي كرده و متواري شدند.
وي اظهار داشت: در اين عمليات، ماموران انتظامي با برتري آتش و ناكام گذاشتن قاچاقچيان، خودروي انان را توقيف كردند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان ادامه داد: در بازرسي از خودروي اشرار مسلح 376 كيلو گرم ترياك، يك قبضه سلاح ممنوعه و مقاديري مهمات كشف شد.
ناظري گفت: اين درگيري هيچگونه خسارت جاني و مالي براي ماموران انتظامي در بر نداشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن