تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821117777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه بردار کرمانشاهی دسته 105 کیلویی ایران پنجم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان/ وزنه بردار کرمانشاهی دسته 105 کیلویی ایران پنجم شد کرمانشاه - ایرنا - مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان در حالی به میزبانی قزاقستان پی گیری می شود که "کیا قدمی" دیگر وزنه بردار کرمانشاهی حاضر در این مسابقات به مقامی بهتر از پنجمی دست نیافت.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت های گروه A دسته 105 کیلوگرم در سرسرای بالوان شالوک آلماتی به انجام رسید که قدمی وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی در نهایت با مجموع 389 کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.
در این رقابت ها کیا قدمی در دومین تجربه جهانی خود و در حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه های 171 و 178 کیلوگرمی شد اما در حرکت سوم نتوانست وزنه 181 کیلوگرمی را بالای سرببرد.
وی در حرکت دو ضرب بعد از بلند کردن وزنه های 210 و 220 کیلوگرمی در حرکت سوم نتوانست وزنه 223 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا با حد نصاب 398 کیلوگرم در جایگاه پنجم رقابت های جهان قرار گیرد.
قدمی در رقابت های قهرمانی سال 2013 جهان در لهستان در حرکت یک ضرب 173، دو ضرب 210 و مجموع 383 کیلوگرم را از خود به جای گذاشته بود.
"محسن بهرام زاده" دیگر نماینده کشورمان در دسته 105 کیلوگرم با مجموع 384 کیلوگرم و در اولین تجربه جهانی خود در رتبه سیزدهم رقابت های قهرمانی جهان قرار گرفت.
کیانوش رستمی دیگر وزنه بردار کرمانشاهی حاضر در این مسابقات پیشتر توانسته بود با مهار وزنه های 178 کیلوگرم در یک ضرب و 213 کیلوگرم در دوضرب با حد نصاب مجموع 391 کیلوگرم، دو مدال طلا و یک نقره ارزشمند برای تیم ملی وزنه برداری کشورمان به دست آورد.
هشتاد و یکمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان از 17 تا 25 آبان ماه در سرسرای بالوان شالوک شهر آلماتی پایتخت قزاقستان برگزار می شود.
7458/567


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن