تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798696887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزنه برداران کرمانشاهی آماده افتخارآفرینی در مسابقات جهانی قزاقستان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جدال کیا و کیانوش با پولاد سرد/ وزنه برداران کرمانشاهی آماده افتخارآفرینی در مسابقات جهانی قزاقستان هستند کرمانشاه - ایرنا - مسابقات جهانی وزنه برداری در حالی از چندی پیش در آلماتی قزاقستان آغاز شده که تیم ملی وزنه برداری کشورمان نیز با ترکیب کامل (هشت وزنه بردار) در آن حضور یافته، ترکیبی که دو وزنه بردار کرمانشاهی "کیانوش رستمی" و "کیاقدمی" نیز در آن حاضر هستند.


به گزارش ایرنا، درهشتاد و یکمین دوره رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان، 315 وزنه بردار از 62 کشور دنیا با رفتن به روی تخته به جدال با پولاد سرد خواهند پرداخت تا شانس خود را برای کسب مدال و همچنین کسب سهمیه المپیک امتحان کنند.
تیم کشورمان در این مسابقات با ترکیب کامل حضور یافته و بسیار امیدوار است تا عنوان سومی خود را در هشتادمین دوره مسابقات که در لهستان برگزار شد را تکرار کند.
در این میان، "کیانوش رستمی" و "کیا قدمی" دو وزنه بردار دسته های 85 و 105 کیلوگرم کرمانشاهی هستند که در ترکیب تیم ملی عازم مسابقات جهانی قزاقستان شدند تا برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
پیش از آغاز مسابقات اعلام شد که دسته 85 کیلوگرم که رستمی در آن حضور دارد، با 47 وزنه بردار شلوغترین دسته این مسابقات است، هرچند رستمی با حضور در دسته A، باید به مصاف 10 رقیب سرسخت رفته و برای قهرمانی باید رقابتی سخت و تنگانگ با آن ها داشته باشد.
همچنین دسته 105 کیلوگرم که کیا قدمی در آن حضور دارد نیز دسته بسیار شلوغی است و در آن 42 وزنه بردار باید با هم به رقابت بپردازند، در این دسته نیز وزنه بردار کرمانشاهی با قرار گرفتن در دسته A، با 11 وزنه بردار دیگر جدال سختی برای کسب مدال خواهد داشت.

*** رستمی در صدر دسته 85 کیلوگرم/ قدمی دهم است

پیش از آغاز مسابقات، ورودی ورزشکاران حاضر در هشتاد و یکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان اعلام شد که براین اساس در دسته 85 کیلوگرم، کیانوش رستمی با رکورد ورودی 391 کیلوگرم بالاتر از همه مدعیان این وزن در صدر قرار دارد.
بعد از کیانوش رستمی، ایوان مارکوف از بلغارستان با رکورد ورودی390، تائو تیان از چین، الوگبک علیموف از ازبکستان و فواد عبدالعظیم از مصر هر سه با رکورد ورودی 380 در رده های بعدی قرار دارند.
همچنین در دسته 105 کیلوگرم، کیا قدمی با رکورد ورودی 401 کیلوگرم در رده دهم قرار دارد، سرشناس ترین وزنه بردار این دسته، ایلین ایلیای قزاقستانی است که با رکورد ورودی 430 کیلوگرم صدرنشین بلامنازع این وزن است.

*** امید به کسب مدال کیانوش رستمی داریم

در همین راستا، رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با اشاره به آغاز مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان در آلماتی، گفت: در دسته های 85 کیلوگرم که کیانوش رستمی حضور دارد و همچنین به اضافه 105 کیلوگرم که بهداد سلیمی وجود دارد، امید به کسب مدال داریم.
"حسین رضازاده"، افزود: کیانوش رستمی و بهداد سلیمی از ملی پوشان آماده تیم ملی ایران هستند که در بازیهای آسیایی اینچئون هم موفق به کسب مدال شدند و امیدواریم موفقیت خود را در مسابقات جهانی نیز ادامه دهند.

*** وزنه برداران کرمانشاهی رکورد تمریناتشان را تکرار کنند مدال می گیرند

رییس هیات وزنه برداری کرمانشاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی خوب دو وزنه بردار کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان خبر داد و گفت: بدون شک اگر رستمی و قدمی رکوردهایی که در تمرینات از خود به جا گذاشتند را بتوانند در زمان مسابقه هم به جا بگذارند می توانند مدال کسب کنند.
"بابک سلیمی" در خصوص وضعیت دو وزنه بردار کرمانشاهی گفت: کیانوش رستمی در دسته 85 کیلوگرم برای کسب مدال از شانس زیادی برخوردار است که به گفته خود برای مدال طلا در این رقابت ها حضور یافته است.
وی ادامه داد: رستمی که قهرمانی جهان، سومی المپیک و نایب قهرمانی بازی های آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد می تواند با کمی تمرکز بیشتر هنگام بلند کردن وزنه و دور کردن استرس از خود به مدال طلای دسته 85 کیلوگرم دست یابد.
سلیمی ادامه داد: رستمی در تمرینات رکورد 175 در یکضرب و 215 در دو ضرب را از خود به جا گذاشته است و اگر بتواند همین رکورد را در مسابقات نیز تکرار کند شانس کسب مدال طلایش افزایش می یابد.
رییس هیات وزنه برداری کرمانشاه، همچنین در خصوص قدمی وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم نیز گفت: وی نیز در تمرینات آمادگی خوبی داشت و امیدواریم مقام هفتمی خود در مسابقات سال گذشته را ارتقا داده و روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرد.
وی گفت: قدمی در حالی سال گذشته با رکورد 176 کیلو در یکضرب و 216 کیلو در دو ضرب هفتم شد که چندی پیش در رکورد گیری تیم ملی موفق به بلند کردن وزنه 185 در یک ضرب و 225 کیلو در دو ضرب شد و همین موضوع امیدها را برای کسب مدال از سوی وی، بیشتر کرده است.
سلیمی در پایان، ابراز امیدواری کرد تا دو وزنه بردار کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی بتوانند با اعتماد به نفس روی تخته حاضر شوند و با تکرار رکوردهای خود در تمرینات مدال کسب کنند.

** مدال طلای مسابقات جهانی را می خواهم

"کیانوش رستمی" وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم کشورمان در گفت و گویی اختصاصی با ایرنا، پیش از اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان، اظهار داشت: خوشبختانه از شرایط آمادگی خوبی برخوردارم و به دنبال کسب مدال طلای این رقابت ها هستم.
وی افزود: از آن جایی که مسابقات جهانی اولین مرحله کسب سهمیه المپیک است، رقبا با قدرت به مدیان می آیند اما ما نیز توان بالایی داریم و مطمئنا اگر دچار بدشانسی و برخی حاشیه ها نشویم می توانیم موفق ظاهر شویم.
رستمی خاطرنشان کرد: در تمرینات توانستم رکورد 215 کیلو را از خود به جا بگذارم این در حالی بود که در مسابقات آسیایی اینچئون در بلند کردن این وزنه ناکام بودم و همین نیز مرا از قهرمانی دور کرد ولی امیدوارم بتوانم با تکرار رکوردم در مسابقات جهانی به مدال خوشرنگ طلا دست یابم.
وی در پایان، از وزنه برداران چین، ازبکستان و بلغارستان به عنوان جدی ترین رقبای خود در راه رسیدن به مقام قهرمانی یاد کرد.

** توانایی کسب مدال در مسابقات جهانی قزاقستان را دارم

قدمی نیز پیش از اعزام به مسابقات جهانی قزاقستان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: در این مسابقات با توجه به آمادگی خوبی که دارم به دنبال کسب مدال خواهم بود چرا که توانایی رسیدن به این مهم را در خود می بینم.
وی افزود: خوشبختانه از آمادگی جسمانی و روحی خوبی برخوردارم و در رکوردگیری های بعمل آمده نیز توانستم وزنه های خوبی را بلند کنم به طوری که اگر همان ها را تکرار کنم می توانم صاحب مدال شوم.
قدمی افزود: رقابت های قهرمانی جهان به دلیل آنکه مرحله اول کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است به طور حتم از مسابقات جهانی سال قبل سخت تر است و رقابت بسیار نزدیکتر دنبال می شود.

*** برنامه مسابقات وزنه برداران کرمانشاهی در مسابقات جهانی

اما پس از اعلام زمان مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان، مشخص شد که کیانوش رستمی باید روز پنجشنبه (22 آبان) رقابت خود را آغاز کند.
رستمی باید از ساعت 16:30 دقیقه این روز در رقابت با 46 وزنه بردار دیگر روی تخته برود تا بتواند برای کشورمان افتخارآفرین باشد.
روز شنبه 24 آبان و از ساعت 16:30 دقیقه نیز کیا قدمی باید در جدال با 41 وزنه بردار دیگر روی تخته برود و بخت خود را برای کسب مدال بیازماید.
هشتاد و یکمین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان جهان، از 17 تا 25 آبان ماه به میزبانی آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
گزارش از: مسعود اسماعیلی
7458/5676


20/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن