تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818846834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش بيش از 10 هزار تصادف در جاده هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹ب.ظ)
مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان اعلام کرد: كاهش بيش از 10 هزار تصادف در جاده هاي كشور مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان به همراه مدير كل سازمان تامين اجتماعي اصفهان از از قربانيان تصادفات جاده اي استان ديدار كردند.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان در اين ديدار با اشاره به تلاش هاي تمام دستگاه هاي اجرايي از ده سال گذشته براي كاهش تصادفات جاده اي گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد كاهش بيش از 10 هزار تصادف در جاده هاي كشور بوده ايم.
داريوش اماني اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته بيش از 18 هزار نفر در تصادفات جاده اي كشته شده اند و ما بايد براي كاهش هر چه بيشتر اين تلفات در زمينه ترافيک و آگاهي بخشي به جامعه به خصوص به رانندگان فرهنگ سازي بيشتري نماييم.
وي با اشاره به وضعيت يكي از قربانيان تصادفات جاده اي كه از سال 89 بر اثر تصادف در محور گلپايگان قطع نخاع شده بود تصريح كرد: متاسفانه اين راننده عزيز در زمان تصادف تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي نبوده است و اين مساله مشكلات بسياري را براي درمان وي به وجود آورده است.
اماني افزود: كانون كاميون داران استان اصفهان همواره در خدمت به رانندگان پيشتاز بوده است و مشكلات اين راننده مصدوم را از طريق خيريه و تعاوني مسكن رانندگان استان اصفهان حل خواهد نمود.
مدير كل سازمان تامين اجتماعي استان اصفهان نيز در اين ديدار با بيان اينكه 4 درصد از رانندگان استان اصفهان تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي هستند بيان داشت: با توجه به حساسيت شغلي رانندگان به اين عزيزان توصيه مي شود در هيچ زماني اجازه ندهند بيمه آنان قطع شود تا از بروز چنين مشكلاتي جلوگيري شود.
وي در رابطه با اين راننده قطع نخاعي گفت: طبق مصوبه جديد مجلس شوراي اسلامي اگر اين راننده در سال هاي گذشته پرداخت بيمه به اين سازمان داشته باشد مي توانيم اين ميزان را به ده سال افزايش دهيم و وي را جز مستمري بگيران بيمه تامين اجتماعي قرار دهيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن