تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799063642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رای مثبت مجلس به فرهادی همکاری با دولت را به اثبات می رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم ابهر در مجلس: رای مثبت مجلس به فرهادی همکاری با دولت را به اثبات می رساند تهران-ایرنا - نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس آماده همکاری با دولت در سایه منویات رهبر معظم انقلاب است و مجلس ولایت مدار با رای مثبت و تایید وزیر پیشنهادی علوم، مصادق این همراهی را در روز چهارشنبه به اثبات خواهد رساند.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمدرضا خان محمدی» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی به تعامل دولت با مجلس اشاره کرد و افزود: ریاست محترم جمهور مستحضر باشید در بعضی از وزارتخانه ها و معاونت های ریاست جمهوری مکاتبات نمایندگان یا بی پاسخ است یا به نقاط کور و نامعلوم ارجاع می شود.
وی ادامه داد: حضور رابطین دولت در مجلس برای تعامل با نمایندگان کم است علیرغم ادعای برخی از افراد در رسانه ها مبنی بر زیاده خواهی نمایندگان، بیشتر نمایندگان قادر به تعیین وقت ملاقات با معاونین و بعضی از وزرای جنابعالی نیستند. احساس می شود در جهت تعامل با نمایندگان مجلس و دولت محترم نیاز به توجه عادلانه است.
نماینده مردم ابهر در ادامه با تشکر از مجلس و دولت در دایمی کردن بخشی از مقررات مالی دولت، گفت: در حال حاضر 25 درصد بودجه کشور در قالب لایحه تقدیمی بودجه سالیانه در مجلس مورد تصویب قرار می گیرد و درصد اکثر آن نیز بودجه جاری و الزامی کشور است.
خان محمدی گفت: امید است 75 درصد بودجه کشور در قالب بودجه شرکت های دولتی، بانک ها و سایر نیز در سال های آتی از چشمان تیزبین مجلس دور نماند چرا که عمده تخلفات مالی نهادینه شده در کشور از همین محل است.
وی با بیان این که در اسلام پول، فاقد سود بوده است و اصالت و سود با کار است، یادآور شد: سفته بازی در اقتصاد اسلامی مزموم و مشارکت در سود و زیان ممدوح است. رشوه، رانت و عملیات بد مالی از زمره مصادیق منکر است که به امر به معروف بیشتری نیاز دارد.
این نماینده مردم در مجلس نهم گفت: مجلس و دولت بر پایه تاکیدات رهبری در سالم سازی فضای اقتصادی کشور همت و نسبت به اخذ معوقات بانکی از دانه درشت ها اقدام خواهند کرد.
خان محمدی با بیان این که موضوع انتصاب مدیران بر پایه تعهد و تخصص و برپایی نظام نامه انتصابات از اهمیت ویژه برخوردار است افزود: باید کلید مدیریتی را در جای جای ایران اسلامی به افراد متعهد، متخصص ، جوان ، پویا و کارآمد سپرد و بر این جوانان نظیر دوران دفاع مقدس اعتماد کرد.
وی ادامه داد: چرا که در سایه عدم توجه به این موضوع مدیران حاصل رانت و لابی گری در بعضی دستگاه ها استقرار می یابند و تلاش منکر شدن معروف و معروف شدن منکر را در دستور کار خود قرار می دهند و ایران را به جامعه تبدیل می کنند که تبصره آن بیشتر از مواد است.
نماینده مردم ابهر در مجلس با بیان این که قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون از وظایف اصلی نمایندگان است،اضافه کرد: امروز برخلاف اصل مدیریتی تعادل اختیارات با مسوولیت بعضا شاهدیم که برخی معضلات اجتماعی کشور نظیر بیکاری و عدم ایجاد فرصت شغلی به حساب نمایندگان نوشته می شود.
خان محمدی ادامه داد: بنابراین پیشنهاد می شود در ایجاد فرصت شغلی کشور دولت محترم شبانه روز موضوع اشتغال را به طور کارشناسی و به دور از فصای سیاسی و تبلیغاتی مورد توجه قرار دهند و برای شفاف سازی تعداد فرصت های شغلی جدید ایجاد شده را به همراه مشخصات مستخدمین جدید الاستخدام در اختیار رسانه های عمومی و جراید قرار دهد تا خدای ناکرده شاهد اخبار ضد و نقیض در مورد جذب صاحبان قدرت و نفوذ در اندک فرصت های شغلی پیش آمده نباشیم.
وی در ادامه به رکود در کشور اشاره کرد و گفت: دربحث رکود نیز با مطالعه تطبیقی می شود فاکتور های موثر جهت خروج از رکود را پیدا و برنامه ریزی کرد چرا که اصل ریشه رکود عدم توجه به مزیت های کشور یعنی صنایع تبدیلی نفت و گاز و پتروشیمی و معدن در کشور است.
نماینده مردم ابهر افزود: به عنوان مثال ایران بالاترین تولید کننده متانول است این در حالی است که کمتر از ده درصد آن در کشور مصرف می شود. آیا در دهه های گذشته درخصوص تبدیل متانول به بنزین پاک توجه شده است؟
این نماینده مردم در مجلس نهم یادآور شد: فزونی مصارف بر منابع و صرف گردش پول، رکود را توسعه داده است و در سایه آن امضاهای طلایی و رانتی حرف آخر را خواهند زد. مناسب است دولت محترم اولویت قیمت گذاری را با نظر تولید کننده تنظیم کند و نه نظر مصرف کننده و در صورت نیاز یارانه پرداخت کند.
وی با تشکر از وزیر بهداشت در امر تحول سلامت گفت: عملکرد مالی این طرح در خصوص این که چه مبلغ از سهم سلامت در هدفمندی یارانه ها به این امر تخصیص یافته است؟ چند درصد آن در درمان مردم بی بضاعت و محروم صرف شده است؟ چه مقدار به پژوهش، غربالگری و پیشگیری تخصیص یافته است.
سیام**1058**1429


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن