تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بر اجرای برنامه های پرورشی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش گلستان بر اجرای برنامه های پرورشی تاکید کرد آزادشهر - گنبدکاووس - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: جهت دادن دانش آموزان به سمت حیات طیبه و نیز تعالی رفتار آنها باید در اولویت کارهای پرورشی قرار گیرد.


به گزارش ایرنا "محمدرضا وطنی " روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر افزود: توجه ویژه به برنامه های پرورشی مدارس از سیاست های حوزه پرورشی آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.
وی افزود: برای نهادینه کردن این امور زمینه حضور روحانیون در مدارس برای پاسخگویی به سووالات دانش آموزان و رفع شبهات دینی آنان فراهم شده است.
وطنی به اهمیت توجه به فرهنگ اشاره کرد و افزود: اغلب مشکلات اقتصادی ناشی از فقر فرهنگی می باشد و برای رفع این مشکلات نیاز به ارتقاء فرهنگ افراد جامعه می باشد.
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان در این جلسه از اختصاص 200 میلیون ریال اعتبار اولیه برای آغاز ساخت مجتمع آموزشی - رفاهی در شهرستان آزادشهر خبر داد.
"سیدفاضل دهنوی " فرماندار آزادشهر نیز از ساخت مجتمع آموزشی و رفاهی در این شهرستان استقبال کرد و آمادگی شهرستان را برای واگذاری زمین مورد نیاز ساخت این مجتمع اعلام کرد.
وی افزود: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز قطعه زمینی به مساحت 3500 مترمربع برای احداث این مجتمع اختصاص خواهد یافت.
حجت الاسلام والمسلمین "محمد حسینیان" امام جمعه آزادشهر هم با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: داشتن طرح و برنامه و مدیریت در شرایط بحران با الگو گیری از حضرت امام حسین(ع)و قیام عاشورا، نقش موثری در برون رفت از بحران دارد.
وی ایجاد منابع درآمدزایی پایدار برای آموزش و پرورش را باهدف رفع مشکلات مالی و اقتصادی مدارس خواستار شد.
"مهدی مفیدی " مدیر آموزش و پرورش آزادشهر هم از تعیین کارگروه های تخصصی شورای آموزش و پرورش در مورد چگونگی و نحوه درآمدزایی پایدار و رفع مشکلات اقتصادی مدارس خبر داد.
شهرستان آزادشهر در شرق استان گلستان حدود 91 هزار نفر جمعیت و 20 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.
/600/622/


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن