تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار شهرکرد: مدیریت عالی استان دغدغه گره گشایی از مشکلات شهری را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهردار شهرکرد: مدیریت عالی استان دغدغه گره گشایی از مشکلات شهری را دارد شهرکرد - ایرنا - شهردار شهرکرد گفت: مدیریت عالی استان و به خصوص استاندار چهارمحال و بختیاری اهتمام ویژه ای برای گره گشای از مشکلات مقابل روی مدیریت شهری و اجرای طرح های عمرانی دارد.


به گزارش ایرنا، "نورالله غلامیان" روز یکشنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان اظهار داشت: حمایت استاندار چهارمحال و بختیاری و معاون امور عمرانی استانداری در اجرای برخی طرح های کلان شهری در مرکز استان تاثیر زیادی داشته است.
وی تصریح کرد: اجرای برخی طرح های عمرانی از جمله ادامه بلوار کاشانی و بازگشایی بخش هایی از این بلوار که در محدوده برخی ادارات و دستگاه های اجرای قرار داشت با حمایت های مدیریت عالی استان و همکاری دیگر دستگاه ها محقق شد.
غلامیان دهکردی افزود: سند انتقال زمین و مجوز بازگشایی خیابان کاشانی تا میدان معلم از سال 85 صادر شده ولی به دلیل برخی مشکلات و اختلاف نظرها اجرای این طرح تا امسال متوقف مانده بود.
شهردار شهرکرد ادامه داد: شهرداری نهاد عمومی غیردولتی است ولی به دلیل وسعت خدمات رسانی به مردم، پیشانی نظام محسوب می شود و ضعف و قوت این بخش در دیدگاه عمومی نسبت به خدمات نظام تاثیر دارد.
غلامیان قدیمی بودن قانون شهرداری ها را از مشکلات ساختاری شهرداری ها عنوان کرد و گفت: مطابقت نداشتن این قانون با زندگی امروزی شهری، خدمات رسانی به شهروندان را با مشکل مواجه ساخته است.
غلامیان گفت: تمامی بار مالی شهرداری شهرکرد بر شهروندان تحمیل می شود و به دلیل نبود صنایع بزرگ در شهرکرد سهمی از مالیات بر ارزش افزوده برای این شهر حاصل نمی شود.
شهردار شهرکرد افزود: ایجاد منابع درآمدی پایدار و افزایش مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه ها و طرح های شهری از اولویت هایی است که شهرداری شهرکرد به صورت ویژه در این زمینه برنامه ریزی کرده است.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی چهارمحال وبختیاری نیز گفت: رسانه ها در افزایش مشارکت عمومی شهروندان در امور شهر و جذب سرمایه گذاری نقش دارند و در این زمینه می توانند به مدیریت شهری را کمک کنند.
"کاظم شاملو" افزود: شهرداری شهرکرد و مدیریت شهری می توانند از ظرفیت های رسانه ای استان برای جذب هرچه بیشتر سرمایه گذاران در طرح ها و پروژه های شهری استفاده کنند.
558/7361/


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن