تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتخارات ارزشمند نظام اسلامی ایران مرهون و مدیون بسیج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل افتخارات ارزشمند نظام اسلامی ایران مرهون و مدیون بسیج است اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تمام افتخارات ارزشمند نظام اسلامی ایران به نوعی مرهون و مدیون بسیج است.


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حسن کاملی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج افزود: بسیج کارسازترین عامل در سخت ترین میادین مبارزه است ، چرا که هر جا و هر زمانی نظام و دولت با مشکل اساسی مواجه شده با پشتوانه بسیج آن مشکل حل و برطرف شده است.
به گفته او ، امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج و با شرکت دادن مردم در سرنوشت کشور از انقلاب ، دستاوردها ، ارزش ها و اصول انقلاب پاسداری کرد.
وی بیان کرد: بسیج در 36 سال گذشته ثابت کرده در عرصه های مختلف نظامی حضور دارد طوری که اوج شکوفایی بسیج در هشت سال دفاع مقدس بود ، در عرصه اقتصادی نیز پیگیر مسائل اقتصاد مقاومتی است و در عرصه فرهنگی در مقابله با تهاجم عظیم فرهنگی هر جایی که انقلاب نیاز به ایثار و فداکاری داشته حضور یافته و از انقلاب دفاع کرده است.
حجت الاسلام کاملی فر ، با بیان این که بسیج با تمام اجزای جامعه و اقشار مختلف مردم عجین شده و یک پیوند مستحکم و غیرقابل گسست با جامعه ایجاد کرده افزود: جدایی و انفصال بسیج از مردم و نظام به هیچ وجه ممکن نیست.
وی با بیان این که بسیج در عرصه های مختلف نظامی ، دفاعی ، اقتصادی ، امنیتی و فرهنگی عملکرد روشنی دارد گفت: هر قدر از عمر انقلاب اسلامی می گذرد نیاز کشور به بسیج و بسیجی بیشتر می شود و این نیاز در حال حاضر بیشتر از زمان های دیگر محسوس است.
وی بسیج را یک ظرفیت بسیار عظیم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: بر اساس توصیه رهبر معظم انقلاب سپاه و بسیج برای کمک به دولت اعلام آمادگی کرده و در زمینه های پیگیری و تحقق اقتصاد مقاومتی ، مقابله با تهاجم فرهنگی و مسائل نظامی و دفاعی کمک حال دولت است چرا که دولت ما یک دولت اسلامی است و موفقیت دولت اسلامی ، موفقیت نظام اسلامی است.
وی همچنین تقارن هفته بسیج با ماه محرم را فرصت ارزشمندی در یادگیری و مرور درس ها و عبرت های عاشورایی دانست و افزود: بسیجی لبیک گوی حضرت امام حسین (ع) و تربیت شده مکتب عاشوراست چرا که این مکتب حسینی به بسیجی شهامت و شجاعت می بخشد.
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بسیجیان با همت و تلاش بیشتر برای تحقق شعار سال و تدابیر مقام معظم رهبری سعی می کنند با گفتمان سازی فرمایشات رهبر معظم انقلاب آن را تبدیل به مطالبه عمومی مردم کنند و در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی برای تحقق تدابیر راهبردی رهبر معظم انقلاب تلاش کنند.
8124/594/


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن