تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815396331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ديدگاه علماي حاضر در کنگره جريان هاي تکفيري به هم نزديک است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۳۶ب.ظ)
آيت الله مکارم شيرازي: ديدگاه علماي حاضر در کنگره جريان هاي تکفيري به هم نزديک است آيت الله ناصر مکارم شيرازي از مراجع تقليد گفت: ديدگاه هاي علماي جهان اسلام حاضر در کنگره جهاني جريان هاي تکفيري از ديدگاه علماي اسلام در خصوص جريان هاي افراطي و تکفيري به هم نزديک است و همگان بر اهميت وحدت و يکپارچگي در بين امت اسلام تاکيد دارند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، اين مرجع تقليد در ديدار جمعي از علماي اهل سنت حاضر در کنگره جهاني جريان هاي تکفيري از ديدگاه علماي اسلام اظهار داشت: بايد از همه علمايي که از کشورهاي مختلف در اين کنگره حضور يافتند تشکر کرد.
وي بيان داشت: علماي مختلفي از تابعيت هاي گوناگون در اين کنگره شرکت کرده اند که خوشبختانه در خصوص مساله مبارزه با افکار انحرافي و تکفيري اجماع داشتند و در اين زمينه همه وحدت نظر داشتند.
آيت الله ناصر مکارم شيرازي ابراز داشت:اين کنگره تنها به همين دو روز ختم نمي شود و اميد داريم که اين تلاش ها تا ريشه کن شدن جريان هاي تکفيري و افراطي ادامه يابد.
در آغاز اين ديدار نيز تعدادي از علماي اهل سنت در سخناني از ابتکار آيت الله مکارم شيرازي در برگزاري اين کنگره قدرداني کردند.
آنان همچنين حفظ وحدت و يکپارچگي در بين امت اسلامي را يکي از اصلي ترين راه هاي برون رفت از چالش تکفيري ها و جريان هاي افراطي ذکر کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن