تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819451687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پنج دليل ايران براي حصول توافق هسته اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹ب.ظ)
«يو اس اي تودي» تحليل کرد؛ پنج دليل ايران براي حصول توافق هسته اي ايران با وجود فشارهاي غرب، همچنان اصرار بر توسعه و گسترش فعاليت هاي هسته اي دارد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، «يو اس اي تودي» در گزارشي به قلم "اورن دورل" Oren Dorell پنج دليل ايران را براي بدست آوردن توافق هسته اي تشريح کرد.

1. ايران در پي رفع تحريم هاي بين المللي است: تحريم هاي بين المللي به بهانه فعاليت هاي هسته اي ايران بر اين کشور اعمال گرديد. بالغ بر 120 ميليارد دلار از درآمدهاي ايران در آن سوي آبها بلوکه شده است. ايران در پي بدست آوردن اين درآمدها و از سويي ديگر در صدد از سر گيري روابط پر سود تجاري با کشورهاي اروپايي و حتي آمريکا است.
2. کشورهاي اروپايي خواهان از سر گيري روابط تجاري با ايران هستند: کشورهاي اروپايي به دليل اعمال تحريم ها از سال 2010 حدود 350 ميليارد دلار از درآمدهاي صادراتي خود را از دست دادند. از زماني که انتخابات رياست جمهوري 2013 ايران، فردي ميانه رو را روي کار آورد کشورهاي اروپايي ديوانه وار نمايندگان خود را به اين کشور براي از سر گيري مراودات اقتصادي اعزام کردند.
3. جوانان ايران خواهان بدست آوردن فرصت هاي شغلي بيشتر هستند: رفع تحريم ها موجب رفت وآمدهاي دانشجويان و کارآفرينان ايراني براي مسافرت به کشورهاي اروپايي و آمريکا جهت بدست آوردن فرصتهاي ويژه مي شود. اين مسئله به کسب وکار ايرانيان کمک خواهد کرد.
4. ايران مي خواهد به قدرت بزرگتر منطقه تبديل شود: درآمد بيشتر و برقراري روابط گرم با دنياي غرب نقش ايران را به عنوان يک بازيگر مهم منطقه اي تقويت خواهد کرد. "مارک دوبويتز" کارشناس تحريم در بنياد دفاع از دموکراسي معتقد است: "با رفع تحريم هاي تسليحاتي ايران به لحاظ نظامي يکي از قدرت هاي بي نظير منطقه خواهد شد."
5. ايران همچنان مايل به تداوم برنامه هسته اي خود است: آمريکا و متحدانش در صدد هستند تا برنامه توليد اورانيوم و تحقيقات هسته اي ايران را محدود کنند؛ در حالي که ايران خواهان توسعه هرچه بيشتر برنامه هسته اي خود براي استفاده آن در توليد برق، پزشکي و... است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن