تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812978583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهدا نماد ظلم ستیزی و دفاع از حق وعدالت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهدا نماد ظلم ستیزی و دفاع از حق وعدالت هستند قصرشیرین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج سرپل ذهاب، شهدا را نماد ظلم ستیزی و دفاع از حق و عدالت توصیف کرد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "اسماعیل شامحمدی" روز یکشنبه در یادواره شهدای بخش "قلعه شاهین" سرپل ذهاب گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و عزت، عظمت و اقتدار نظام اسلامی مرهون گذشت، ایثار و جانفشانی های آنان در هشت سال دفاع مقدس است.
وی اظهار داشت: پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف علمی و دستیابی به دانش صلح آمیز فناوری هسته ای حاصل فداکاری های شهداست.
وی داشتن روحیه ایثار، شهادت طلبی و ولایتمداری رزمندگان اسلام را از جمله عوامل مهم و موثر پیروزیهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت ایران با کمترین تجهیزات نظامی و نیروی رزمی توانستند در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمن ایستادگی کردند و در سایه روحیه شهادت طلبی و از جان گذشتگی به پیروزی های شگرفی دست یافتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقامت بسیج سرپل ذهاب تصریح کرد: همانگونه که حضرت زینب (س) با افشاگری های خود استمرار بخش حرکت عاشورا بودند، انقلاب ما نیز به واسطه یاد شهدا استمرار دارد.
حجت الاسلام شامحمدی، همچنین از مردم بخش "قلعه شاهین" سرپل ذهاب بعنوان مردمانی ولایتمدار و شهید پرور یاد کرد و گفت: بخش "قلعه شاهین" با تقدیم 9 شهید و20 جانباز دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و امروز وظیفه ما است تا با تاسی از شهدا ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.
در پایان این آیین از هفت خانواده شهید و ایثارگر "قلعه شاهین" با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل بعمل آمد.
سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 85 هزارنفر جمعیت دارد.ک/2
2501/567/7399


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن