تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برادر شهید: تداوم راه شهدا در گروی تشریح ارزشهای دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: برادر شهید: تداوم راه شهدا در گروی تشریح ارزشهای دفاع مقدس است اراک- ایرنا- برادر شهید «ابراهیم خان آبادی» گفت: تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در گروی تشریح و تبیین ارزشهای انقلاب و جنگ تحمیلی برای اقشار مختلف مردم به خصوص نسل های سوم و چهارم انقلاب است.


«عباس خان آبادی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسوولان و پیشکسوتان دفاع مقدس باید در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان اهتمام بیشتری ورزیده و در جمع آوری خاطرات رزمندگان بیش از پیش تلاش کنند.
وی ادامه داد: بعد از گذشت 25 سال هنوز بسیاری از جوانان و نوجوانان با واقعیت های جنگ تحمیلی بیگانه اند، بنابراین باید برای انتقال ارزشهای دفاع مقدس برای نسل های سوم و چهارم انقلاب برنامه ریزی های مدون اندیشیده شود.
این برادر شهید بیان کرد: جوانان و نوجوانان باید جریان های پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به درستی درک کرده و از فداکاری و جانفشانی های رزمندگان در راه کیان ایران اسلامی الگوگیری کنند.
وی اضافه کرد:نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی باید بدانند که انقلاب اسلامی به سادگی به ثمر ننشسته و جوانان بسیاری در این راه فداکاری و از خود گذشتگی کرده اند.
خان آبادی بیان کرد: برادر شهیدم در جریان انقلاب اسلامی تنها 16 سال داشت اما به عشق امام راحل در تمام تظاهرات بر ضد رژیم پهلوی شرکت می کرد.
وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تاسیس بسیج از سوی امام خمینی(ره) به عضویت در این نهاد انقلابی درآمد و شب ها نیز به اتفاق دوستانش در پایگاه بسیج مسجد المهدی فعالیت می کرد.
این برادر شهید اضافه کرد: راست گویی، اقامه نماز شب و گرفتن روزه های مستحبی مهمترین خصوصیات این شهید والامقام بود و تمام خویشان و دوستانش حتی یک بار هم سخن دروغ از برادر شهیدم نشنیده بودند.
وی گفت: با وجود اینکه ابراهیم سه سال از من کوچکتر بود اما در بسیاری از امور زندگی روزانه از رفتار ایشان الگوگیری می کردم چرا که رفتارهای ابراهیم رنگ و بوی خدایی داشت.
این برادر شهید عشق به قرآن،علاقه ی شدید به امام و ولایت فقیه، صبوری وبردباری، احترام به بزرگترها وتلاش در راه کسب روزی حلال را از دیگر ویژگی های شهید ابراهیم خان آبادی بیان کرد.
خان آبادی بیان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی به صورت داوطلبانه عازم جبهه های نبرد حق علیه باطل شد و هفت سال جانانه از خاک پاک وطن حراست کرد تا اینکه در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
وی وصیت نامه برادر شهید خود را در اختیار خبرنگار ایرنا قرار داد که در فرازی از آن آمده است: بدرستی که لحظه لحظه زندگی انسان آزمایش هایی است که خداوند متعال برای او مقدر می کند، از شادی ها و خوشی های زندگی تا سختی ها و رنجهای آن، تا بدین وسیله پاکان و اولیای خدا شناخته شوند.
پس ای برادران عزیزی که این نوشته را می خوانید مبادا در سختی ها و خوشی های زندگی خدا را فراموش کنید،زیرا همیشه یاد و ذکر او بهترین سپر برای دفع گناهان است.
شهید ابراهیم خان آبادی در اسفندماه سال 1341 در روستای ابراهیم آباد در بخش مرکزی اراک متولد شد و در مرداد ماه سال 1367 در عملیات مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
شش هزار 300 شهید والامقام از استان مرکزی در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.
7115/559


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن