تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812979485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علماي جهان اسلام انديشه تکفير را افشا کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۶ب.ظ)
معاون بين الملل حوزه : علماي جهان اسلام انديشه تکفير را افشا کنند معاون بين الملل حوزه هاي علميه با اشاره به اين که کنگره خطر جريان هاي تکفيري برضرورت وحدت امت اسلامي و مقابله با گروه هاي تکفيري تاکيد مي کند، اظهار داشت: بر همه امت، علما، اساتيد دانشگاه و رسانه هاي اسلامي واجب است که با تمام توان خود بي پايه بودن انديشه تکفير را افشا کنند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم ، معاون بين الملل حوزه هاي علميه با اشاره به تاثير برگزاري کنگره خطر جريان هاي تکفيري در اتحاد امت اسلام، اظهار داشت: وحدت امت اسلامي از اصول ترديدناپذير معارف دين اسلام است.
وي با اشاره به آيه «إِنَّ هَذِهِ أُمَّتُكُمْ أُمَّةً وَاحِدَةً وَأَنَا رَبُّكُمْ فَاعْبُدُونِ» ابراز داشت: خداوند در اين آيه تاکيد مي کند امت شما واحده است و من پروردگارتان مي باشم پس عبادت کنيد؛ و از اين آيه اين گونه برداشت مي شود که مقصود از عبادت فقط نماز نيست و شايد تبعيت از خداوند در دستور به توحيد بيشتر مطرح باشد.
حجت الاسلام والمسلمين زماني افزود: اگر امت اسلام به دستور خداوند عمل کنند و به تربيت پرودگار اهميت دهند يک عبادت را انجام داده اند.

*ابراز تاسف از تکفير مسلمانان
حجت الاسلام والمسلمين زماني با ابراز تاسف از اينکه در طول تاريخ اسلام و به ويژه در دهه هاي اخير جريان هاي متحجرناآگاه و يا مزدور دست استعمار جهاني و دشمنان اسلام اقدام به تکفير مسلمانان مي کنند، ابراز داشت: تکفير به مفهوم کافر شمردن مسلمانان به دليل اختلاف در عقيده، احکام و فروعيات دين است.
وي افزود: اقدامات جريان هاي تکفيري فتنه اي است که ريشه در تاريخ اسلام دارد و به اين پديده در طول سه دهه اخير با پشتيباني آمريکا و اسرائيل دامن زده شد.

*تمام علما و اساتيد انديشه جريان هاي تکفيري را افشا کنند
معاون بين الملل حوزه هاي علميه تصريح کرد: بر همه امت، علما، اساتيد دانشگاه و رسانه هاي اسلامي واجب است که با تمام توان خود وارد شوند و بي پايه بودن انديشه تکفير را افشا کنند و فريب خوردگان جامعه اسلامي را به حضور در خط وحدت اسلام تشويق کنند.

*برگزاري کنگره خطر جريان هاي تکفيري بصيرانه است
حجت الاسلام والمسلمين زماني با تاکيد بر اينکه حفظ خون و جان مسلمين از اهم واجبات است، خاطرنشان کرد: اقدام حضرات آيات مکارم شيرازي و سبحاني در برگزاري کنگره عظيم نقد جريان هاي تکفيري که با حضور شخصيت هاي اسلامي از 80 کشور دنيا و بزرگان حوزه هاي علميه انجام مي شود برضرورت وحدت امت اسلامي و مقابله با گروه هاي تکفيري تاکيد مي کند و برگزاري اين کنگره از مصاديق اوجب واجبات است که ثواب عظيمي نيز دارد.
وي در پايان خاطرنشان کرد: معاونت بين الملل حوزه از تلاش تمام برگزار کنندگان اين کنگره تشکر مي کند و اميدوار است برگزاري اين همايش در آگاهي و هوشياري جامعه اسلامي تاثيرگذار باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن