تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803282313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشورهای مسلمان در مقابل اهداف و حامیان گروه های تروریستی هوشیارانه عمل کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس کشورهای مسلمان در مقابل اهداف و حامیان گروه های تروریستی هوشیارانه عمل کنند تهران - ایرنا - قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس با تاکید بر لزوم گسترش همکاری های پارلمانی، گفت: کشورهای مسلمان منطقه و جهان باید در مقابل اهداف و حامیان غربی و منطقه ای گروه های تروریستی هوشیارانه عمل کنند.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، جواد جهانگیرزاده عصرشنبه در دیدار محمد ولد فال نماینده پارلمان موریتانی و رییس گروه دوستی پارلمانی موریتانی و ایران با اشاره به اهمیت روابط پارلمانی، افزود: گسترش روابط پارلمانی بین مجالس جمهوری اسلامی ایران و موریتانی می تواند زمینه را برای گسترش همکاری های دوجانبه در زمینه های اقتصادی و فرهنگی فراهم کند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تقدیر از رویکرد و موضع موریتانی و رییس جمهور این کشور در قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: موضع گیری های قاطع کشورهای اسلامی همچون موریتانی در قبال رژیم صهیونیستی باعث شده است تا جلوی زیاده خواهی های این رژیم گرفته شود.
جهانگیرزاده اقدامات رییس جمهور موریتانی در حمایت از محرومان این کشور را قابل تقدیر دانست و اظهارداشت: ارتقا روابط موریتانی و جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف ارزنده و مفید خواهد بود.
وی افزود: مردم موریتانی بسیار به برگزاری به موقع فرائض دینی و مذهبی پایبند هستند و مذهب بخش قابل توجهی از زندگی مردم این کشور را تشکیل می دهد.
رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و موریتانی سطح روابط تجاری بین ایران و موریتانی را قابل توجه ندانست و یادآور شد: بخشی از حجم کم مبادلات اقتصادی بین ایران و موریتانی به دلیل فاصله جغرافیایی است و بخشی دیگر نیز مربوط به نگاه های سیاسی است که با گسترش روابط پارلمانی می توان این روند را بهبود بخشید و تقویت کرد.
وی با اشاره به جنایات وحشیانه گروه های تروریستی در منطقه، افزود: گروه های تروریستی همچون داعش تلاش می کنند تا با اقدام وحشیانه، اهداف کشورهای حامی خود را دنبال کنند و با برخی واژه های دروغین اسلام گرایانه ، موج اسلام هراسی در دنیا به راه بیندازند.
قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس تاکید کرد: کشورهای مسلمان منطقه و جهان باید در مقابل اهداف و حامیان غربی–منطقه ای گروه های تروریستی هوشیارانه عمل کنند تا آنها را از دستیابی به اهدافشان ناکام گذارند.
محمد ولد فال نماینده مجلس موریتانی با بیان علاقه مندی مجلس این کشور جهت ارتقای همکاری های پارلمانی با مجلس جمهوری اسلامی ایران، گفت: گروه دوستی پارلمانی موریتانی و ایران به گسترش همکاری های دو جانبه و ارتقا این روابط امیدوار است.
نماینده مجلس موریتانی با تقدیر از مواضع روشن و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه ای در بین کشورهای جهان و مسلمان دارد و موریتانی نیز علاقمند است تا روابط خود را با ایران گسترش دهد.
وی افزود:جمهوری اسلامی ایران تنها قدرتی است که در برابر هیمنه کشورهای سلطه جو مقاومت کرده است.
رییس گروه دوستی پارلمانی موریتانی و ایران با تاکید برلزوم استفاده از ظرفیت این گروه، یادآور شد: مواضع رییس جمهور موریتانی در حمایت از محرومان و قطع رابطه با رژیم صهیونیستی باعث شده است تا زمینه ایجاد همبستگی بیشتر با کشورهای مسلمان به ویژه ایران ایجاد شود.
سیام*9254**1856


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن