تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم‌ تازه‌ داعش؛«گوش‌هایت رابه من بده»


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: فیلم‌ تازه‌ داعش؛«گوش‌هایت رابه من بده»
گروگان انگلیسی گروهک تروریستی داعش در آخرین ویدئوی منتشرشده آن با نام «گوش‌هایت را به من قرض بده» از سیاست‌های آمریکا و انگلیس در مذاکره با داعش سخن گفت.
به گزارش نامه نیوز، در تازه‌ترین فیلم منتشر شده داعش، بار دیگر «جان کانتلی» گروگان انگلیسی دیده می‌شود. این عکاس و خبرنگار انگلیسی، در فیلمی 9 دقیقه‌ای تحت عنوان «گوشهایت را به من قرض بده»، از روی نوشته‌ مطالبی را درباره داعش برای مخاطبان می‌خواند.
 
به گزارش شبکه خبری بی.بی.سی از اواخر تیر ماه سال جاری، گروهک تروریستی داعش با انتشار فیلم‌هایی جنایاتش از سر بریدن‌های گروگان‌های تبعه غرب من جمله دو امدادگر انگلیسی را به تصویر کشیده است؛ در تازه‌ترین فیلم منتشر شده داعش، «کانتلی» گفته است مدت‌ها پیش انتظار داشت سرنوشتش هم‌چون هم‌سلولی‌هایش باشد. وی هم‌چنین به سیاست‌های آمریکا و انگلیس و عدم تمایل آن‌ها برای مذاکره جهت آزادی گروگان‌ها و باج دادن به داعش اشاره کرد.

«کانتلی» در این فیلم اضافه کرد نیروهای آمریکایی اسیر داعش، اوایل تابستان سال گذشته قصد فرار داشتند اما به دلیل تغییر مکان گروگان‌ها،‌ عملیات فرار آن‌ها موفق نبود.

با وجود آن‌که «کانتلی» هیچ اشاره‌ای به مرگ «دیوید هینز» امدادگر انگلیسی در شهریور ماه گذشته نکرد، باز هم زمان تهیه فیلم معلوم نیست.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه انگلیس گفته است مقامات انگلیس از وجود فیلم‌های مشابه بیشتری مطلع بوده و محتویات این فیلم‌ها را بررسی می‌کنند.

«جان کانتلی» دو مرتبه در سوریه به اسارت گرفته شد؛ وی اولین بار در ماه جولای سال 2012 به گروگان گرفته شد ولی با کمک ارتش آزاد سوریه موفق به فرار گشت. کانتلی برای بار دوم اواخر سال 2012 بعد از بازگشت دوباره به سوریه توسط گروهک تروریستی داعش تا کنون به اسارت گرفته شده است.

حدودا یک ماه پیش از این، کانتلی 43 ساله در فیلم دیگری با قدم زدن در شهر کوبانی از تحرکات داعش سخن می‌گفت. وی حالی که در خیابان‌های شهر کوبانی قدم می‌زد خطاب به بینندگان می‌گفت نیروهای داعش بعد از به سرقت بردن سلاح های «نیروی هوایی ناامید آمریکا» بر این شهر تسلط یافتند.

بعد از انتشار آن فیلم روزنامه تایمز طی گزارشی نوشت عکاسان و خبرنگاران گروگان‌گرفته شده داعش برای اهداف تبلیغاتی بارها به‌بازی گرفته‌شده و در ویدیوهای منتشر شده داعش دیده می‌شوند.

پیش از این تروریست‌های داعش «جیمز فولی» و «استیون سوتلوف» خبرنگاران آمریکایی، «دیوید هینز» و «الن هنینگ» امدادگران انگلیسی را سر بریده بودند. «پیتر کاسیگ» آخرین تبعه غربی کشته شده داعش و از امدادگران آمریکایی بود که هفته گذشته به همراه جمعی از سوریان سر بریده شدند. جلادان داعشی اعلام کردند گروگان بعدی‌شان یک زن تبعه آمریکا است.

تروریست‌های داعش از سال 2012 تا کنون به کشتار علیه مردم و دولت سوریه مشغول بوده و از اواخر خرداد ماه سال جاری با تسلط بر برخی نواحی عراق به کشتار و جنایت‌های وحشیانه علیه مردم عراق از هر نژاد و مذهبی مشغولند.




منبع: فارس


۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن