تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803615886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در یاسوج برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت در یاسوج برگزار شد یاسوج - ایرنا - نخستین همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت با هدف بررسی نقش رسانه ها در تحقق منویات مقام معظم رهبری و کارکرد آنها در اجتماع و مقابله با جنگ نرم باحضور اصحاب رسانه و خبرنگاران بسیجی روز شنبه در یاسوج برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: نقش و جایگاه رسانه ها در تنویر افکار عمومی و مقابله با جنگ نرم دشمنان همواره قابل توجه است.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر به نقش سازنده بسیج در عرصه های مختلف نیز اشاره کرد و افزود: بسیج امروزه با اندیشه ناب برگرفته از رهنمودهای امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارد.
وی بیان کرد: برخی کشورهای غربی برای اشاعه اسلام آمریکایی و پایمال کردن حقوق ملت ها هزینه های گزافی را پرداخت می کنند در حالی که اسلام ناب محمدی از چنین عمل زشتی به دور است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش به مهمترین ابزارها و عناصر قدرت در برخی کشورها برای سیطره بر ملت ها اشاره و گفت: امروزه رسانه و تبلیغات تاثیرگذارترین عنصر در حوزه امنیت ملی کشورها محسوب می شود.
فتاح محمدی بسیج را یک فرهنگ و گفتمان ناب در سیر تحولات و حوزه تبادل اطلاعات دانست و افزود: چنانچه بخواهیم قدرت فرهنگی و رسانه ای خود را به دنیا معرفی کنیم باید همواره در تراز و همگام با این الگو حرکت کرد.
وی بیان کرد: اصحاب رسانه سربازان و پیشقراولان جنگ نرم هستند که باید بتوانند با استدلال های علمی، منطقی و رفتار اخلاقی مبتنی بر فرهنگ اسلامی در تقابل با این مجادله فرهنگی و اعتقادی عمل کنند.
محمدی خواهان تدوین یک طرح جامع و راهبردی در قالب بسیج رسانه در کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: باید فعالیت رسانه ای در استان در راستای این سند راهبردی زمینه تقابل و مصونیت پذیری را در مقابل جنگ رسانه ای دشمنان فراهم کند.
مسوول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش با گرامیداشت هفته بسیج گفت: این همایش با حضور بیش از 150 نفر از مدیران مسوول نشریات، خبرگزاری ها و خبرنگاران استان برگزار شد.
سرهنگ حسین اتابک افزود: همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت با پنج کارگروه شامل بسیج، رسانه و مطالبات فرهنگی رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی، مقابله با اسلام امریکایی، مقابله با ماهواره و عقلانیت و محاسبه گری در نظام اسلامی آغاز بکار کرد.
وی ترویج تفکر بسیج رسانه و استفاده از ظرفیت آن برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و عمل به منویات مقام معظم رهبری را از اهداف این همایش یک روزه عنوان کرد.
دبیر نخستین همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت ابراز داشت: تجلیل از رسانه های برتر، برگزاری آزمون از کتاب منشور اخلاق رسانه ای بیانات رهبر معظم انقلاب،برپایی نمایشگاه با موضوع بسیج رسانه، جنگ نرم و ماهواره از دیگر بخش های این همایش است.
مسوول سازمان بسیج رسانه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: خبرنگاران و رسانه ها در هدایت افکار عمومی و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده ای دارند.
سرگرد سید محمدلطیف ارجمند به هجمه های تبلیغاتی دشمنان نظام و انقلاب و ایجاد جنگ نرم علیه کشور اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه همواره در تمام صحنه ها حضور فعال داشته و در راستای کمک به اهداف نظام و انقلاب گام برمی دارند.
وی اظهار کرد: برگزاری نخستین همایش بسیج، رسانه و گفتمان ولایت و تقارن آن با هفته بسیج نقطه آغازی برای تعامل بیشتر با رسانه ها و تلاش مضاعف برای نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد نیز در این همایش گفت: دشمنان با کمک جنگ نرم تغییر باور، ساختار و افکار اسلامی حاکم بر ملت ایران را نشانه گرفته اند.
یوسف افشارنیا افزود: توسعه شبکه های ماهواره ای و تولید فیلم هایی با موضوع ترویج فساد و مبانی ضد دینی از برنامه های معاندان نظام اسلامی برای سست کردن بنیان خانواده ها است.
وی بیان کرد: آگاهی بخشی و افزایش سواد رسانه ای،بهره گیری از تجهیزات و بروز رسانی سامانه های رسانه ای از جمله مهمترین راهکارهای مقابله با تهاجم تبلیغاتی دشمنان است.
افشارنیا از نصب و راه اندازی 21 فرستنده رادیویی و تلویزیونی در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و گفت: دو فرستنده نیز به زودی در مناطق شهرستان کهگیلویه راه اندازی خواهد شد.
وی ابراز داشت: هم اینک 98 درصد وسعت جغرافیایی و 95 درصد جمعیت کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش شبکه های دیجیتال قرار گرفته اند.
افشارنیا ادامه داد: مابقی مناطقی که زیر پوشش شبکه های دیجیتال قرار نگرفته اند روستاهای پراکنده و دورافتاده ای است که امکان نصب فرستنده وجود نداشته و از طریق اتصال به شبکه کابلی، فضای دیجیتال در اختیار آنها قرار می گیرد.
دراین همایش و در بخش گزارش نویسی فعالیت های بسیج "داریوش بهنیازاده " از خبرگزاری فارس و "سید ولی موسوی نژاد" از هفته نامه نسیم دنا به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.
در بخش تولید و انتشار بیشترین اخبار "همت الله دانش" از روزنامه امید مردم، "عیسی فتحی" از خبرگزاری ایسنا و "سیده مهناز خزیر" از خبرگزاری قرآنی ایکنا به عنوان نفرات برتر شناخته شدند.
سید "حمدالله خواهش نیک" از صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و "اسحاق باقرزاده" از خبرگزاری بسیج در بخش گزارش های مستند تلویزیونی و تیترنویسی حایز رتبه برتر شدند.
در بخش عکس خبری نیز " ابراهیم عزیزی" از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان نفر برتر معرفی شد.
"سجاد نوبهار" از خبرگزاری تسنیم و " زهرا محسنی " از نشریه ندای سروک در بخش مصاحبه خبری به عنوان نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند.
در این همایش از "سکینه درخش" از پایگاه خبری راک نیوز، "مصطفی گلستانی" از پایگاه خبری چهارفصل، "صدیقه محمدی" از نشریه عصر روشنگری، "روح الله اخلاقی " از پایگاه خبری صبح زاگرس، "پریسا حیدری" از نشریه چهره نما، "فریبا رحمانپور" از نشریه آوای زاگرس،"لیلی کریمیان" از نشریه زیبا قلم و "مژگان آشوغ" از نشریه طریق جاوید به خاطر تعامل با بسیج رسانه و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
671/7533


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن