تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801704806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج و تفکر بسیجی احیاگر دین و حافظ انقلاب اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه نوشهر : بسیج و تفکر بسیجی احیاگر دین و حافظ انقلاب اسلامی است نوشهر - ایرنا - امام جمعه نوشهر با گرامیداشت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان ، گفت: بسیج و تفکر بسیجی احیاگر دین و حافظ انقلاب اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام "محمود مشایخ " روز شنبه در دیدار فرمانده و اعضای نیروی مقاومت بسیج شهرستان نوشهر، اظهار داشت: امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره با تفکر بسیجی و بسجیان حفظ و تداوم داشته و تا ظهور امام زمان(عج) نیز این وظیفه را با تمام توان انجام خواهند داد.
وی تصریح کرد: همه آحاد مردم وظیفه دارند با تلاش فراوان انقلاب را که با از خودگذشتگی و ایثار مردم و امام راحل (ره) به پیروزی رسیده و تاکنون ادامه یافته، حفظ کنند و هر روز به اقتدار آن بیش از پیش بیافزایند.
او با اشاره به دستاوردهای بسیج در دوران انقلاب ، بویژه دفاع مقدس ، افزود : بسیج رشد ، بالندگی و برازندگی خود را در طول هشت سال دفاع مقدس به اثبات رساند و امروز نیز با تمام قدرت و مجهز به ابزارهای لازم در برابر جنگ نرم دشمن، با بهره گیری از فناوری های روز درهمه عرصه ها به مقابله می پردازد.
مشایخ خاطرنشان کرد: وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بردوش همه اقشار جامعه قرار دارد اما این ماموریت اصلی بسیج است که با داشتن تشکل ویژه و بهره گیری از رهنمودهای رهبری و تکیه برمعنویت در این مسیر گام بر می دارد.
امام جمعه نوشهر بر لزوم توجه بیشتر به کار فرهنگی علیه جنگ نرم دشمن تاکید کرد و گفت: در این راستا علاوه بر مساعدت و همکاری همه اقشار مردم و مسوولان باید به حرکت های دشمن در داخل و خارج توجه کرد و براساس آن برنامه ریزی و اقدام مناسب انجام داد.
مشایخ با اشاره به فعالیت دشمن در خارج و داخل کشور افزود: امروز با توجه به ظهور گروه های داعش و تکفیری و توطئه های مختلفی که در خارج مرزها صورت می گیرد و در داخل نیز برخی به دنبال ایجاد فضا برای پیشبرد اهداف ابرقدرت ها هستند ، لازم است با فضا سازی مناسب و انجام کار فرهنگی در جای جای جامعه و کانون خانواده ها، توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.ک/2
1295/1535/1654


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن