تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819709374




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه ریزی برای جوانان نیازمند کار کارشناسی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار همدان: برنامه ریزی برای جوانان نیازمند کار کارشناسی است همدان - ایرنا - فرماندار همدان گفت: برنامه ریزی برای جوانان نیازمند کار کارشناسی است و این برنامه ها باید بر اساس نیازسنجی جوانان انجام شود.


به گزارش ایرنا "علی تعالی" روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان همدان افزود: شهرستان همدان 200 هزار جوان دارد که برنامه ریزی برای این جوانان باید مبتنی بر پژوهش باشد و از تجربه ،تخصص و علم افراد توانمند در این رابطه استفاده شود.
وی اضافه کرد: منشور فرهنگی تدوین شده است و برای اجرای آن باید با تامین اعتبار و برنامه ریزی متناسب با نیازهای جامعه برای رفع مشکلات جوانان گام برداشت.
وی افزود: همه مسوولان و مدیرانی که این منشور برای آنان تهیه و ابلاغ شده است وظیفه دارند گزارشی از برنامه های ابلاغی را هر سه ماه یکبار ارایه دهند.
فرماندار همدان گفت: ایجاد اشتغال پایدار و معیشت رکن اصلی برای پایداری خانواده ها است و به دلیل همین اهمیت اشتغال مسوولان ارشد استان برای سرمایه گذاری و رشد و توسعه استان در تلاش هستند.
تعالی با بیان اینکه مسایل فرهنگی در جامعه تغییر کرده است اضافه کرد: مسایل فرهنگی مختص قشر خاصی نیست و در همه افراد از قشر مرفع تا نیازمند با بخشی از مسایل فرهنگی درگیر هستند.
وی در ادامه بر ایجاد مراکز مشاوره برای حل مسایل خانواده ها تاکید کرد و گفت: باید با همکاری دستگاه های اجرایی این مراکز افزایش یابد و با کاهش تعرفه های آن جوانان همدانی بتوانند به راحتی و بدون دغدغه مالی به این مراکز مراجعه کنند.
وی بر بهره مندی از تشکل های غیر دولتی در زمینه امور جوانان و استفاده از افراد خبره و کارشناس در این نشست ها تاکید کرد.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان نیز گفت: بیشترین معضلات جامعه در رابطه با جوانان از جمله کاهش ازدواج و افزایش طلاق به دلیل فاصله گرفتن جوانان از آموزه های دینی است.
"حاج آقا دبیری" افزود: رهبر معظم انقلاب راهکارهای سبک زندگی ایرانی را تبیین کردند که صدا و سیما باید به دنبال اجرای آن باشد.
وی با بیان اینکه تجمل گرایی در جامعه غوغا می کند گفت: صدا و سیما بیشترین مشوق تجمل گرایی در جامعه است.
وی اضافه کرد: در جامعه کنونی مرد و زن جایگاه خود را نمی دانند و همین مسایل موجب افزایش طلاق در جامعه شده است.
کارگروه ساماندهی امور جوانان با دستور کار ارایه طرح جامع ازدواج آسان و سامانه جامع اوقات فراغت برگزار شد.
جمعیت جوان شهرستان همدان حدود 200 هزار نفر است.
7523/576


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن