تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802812783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه سرپل ذهاب: نقش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب غیرقابل انکار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه سرپل ذهاب: نقش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب غیرقابل انکار است قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل ذهاب نقش بسیج در عرصه های مختلف انقلاب را غیرقابل انکار توصیف کرد و گفت: پیشرفت های نظام اسلامی مرهون تلاش و پشتکار بسیجیان است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام "مجید صفدری" روز شنبه در دیدار فرمانده سپاه ناحیه و بسیجیان سرپل ذهاب با وی افزود: نقش آفرینی، همیاری و همکاری بسیج در بخش های مختلف بر کسی پوشیده و پنهان نیست.
وی ولایتمداری، عشق به ولایت و پاسداری و حفاظت از ارزش های نظام اسلامی را از جمله ویژگی های بارز بسیج عنوان کرد و اظهارداشت: هر زمان که نظام اسلامی به بسیج نیاز داشت، این نیروی مردمی با قدرت در عرصه های مختلف ایفای نقش کرد.
وی نقش بسیج چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و چه در دوران سازندگی را غیرقابل انکار دانست و گفت: مقابله و ایستادگی در برابر زیاده خواهی های دشمنان و آزادیخواهی از جمله ویژگی های برجسته بسیجیان جان برکف است.
امام جمعه سرپل ذهاب افزود: هدف بسیج تقویت اسلام و مبارزه با بیگانگان و دشمنان انقلاب است و این امر از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز نمود عینی داشته است.
حجت الاسلام صفدری با بیان اینکه دشمنان از فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده می کنند، بر لزوم افزایش بصیرت سیاسی مردم تاکید کرد و گفت: تنها راه مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان، ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی در جامعه است.
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سرپل ذهاب نیز در سخنانی با تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: سازمان بسیج مجموعه ای است که ولایتمداری در راس آن قرار دارد و هرکجا پرچم نماینده ولی فقیه به اهتزاز در آید ماهم به عنوان سرباز و پرچمدار برای انجام وظایف حضور خواهیم یافت.
سرهنگ "مسعود قنبری" با اشار به فرمان تاریخی امام راحل در سال 58 مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، افزود: سی و پنجمین سالگرد هفته بسیج یادگار ارزشمند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) امسال باشکوهتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت بسیجیان در نظام جمهوری اسلامی پایدار است و از محدوده جغرافیایی کشور فراتر رفته و این مقاومت ها هسته اصلی تشکل بسیجیان را شامل می شود.
وی گفت: بسیجیان بعنوان یک نیروی مردمی مقتدر در هشت سال جنگ تحمیلی با وجود تمام کمبودها، حماسه های بی بدیلی خلق کردند.
وی افزود: حاصل تلاش و پشتکار جوانان بسیجی، دستیابی نظام اسلامی به فناوری صلح آمیز دانش هسته ای است و بسیجیان با اتکا به خداوند متعال نظام اسلامی را در بخش های مختلف به کفایی رساندند و در همه زمینه های فرهنگی و اجتماعی نیز ثابت قدم و پیشگام هستند.ک/2
2501/567/7399


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن