تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819542747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلطانی فر: کار فرهنگی از آموزش و پرورش آغاز شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سلطانی فر: کار فرهنگی از آموزش و پرورش آغاز شود تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه کار فرهنگی کشور باید از آموزش و پرورش آغاز شود، گفت: اگر بخواهیم در هر بخش از امور اجرایی کشور کار عمیق و زیربنایی انجام دهیم باید به سراغ آموزش و پرورش برویم.


به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، مسعود سلطانی فر در مراسم امضا تفاهم نامه همکاری میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش افزود: مخاطبان این وزارتخانه نونهالان، نوجوانان و جوانان در مقاطع سنی مختلف هستند و در این دوره چارچوب شخصیت آنان در حال شکل گیری است بنابر این در هر بخش از توسعه باید از امکانات وزارت آموزش و پرورش در این زمینه بهره ببریم.
وی با اشاره به اینکه در بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با میدان وسیعی از وظایف و مسوولیت ها مواجه هستیم، تصریح کرد: تشابهات بسیاری به لحاظ فعالیت های فرهنگی با وزارت آموزش و پرورش داریم و امضای این تفاهم نامه فرصت مغتنمی است تا بتوانیم هویت و فرهنگ تمدنی خود را با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش به قشرهای مختلف جامعه معرفی کنیم.
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اضافه کرد: در بخش گردشگری نیز ظرفیت قابل توجه و مغفول مانده بسیاری در کشور وجود دارد و با توجه به تاکیدات دولت یازدهم اکنون وقت آن رسیده است که یک نگاه جدی و عمیق گردشگری در راستای توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور داشته باشیم.
سلطانی فر یادآورشد: با توجه به رویکرد تعاملی دولت یازدهم با دیگر کشورها ضمن حفظ منافع ملی، ظرفیت های موجود در گردشگری و صنایع دستی به ما کمک می کند گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به سمت ایران بیاوریم.
وی افزود: همچنین از آنجا که برغم ناامنی در منطقه امنیت خوبی در کشور ما فراهم است و گردشگران خارجی به عنوان مبلغ تفکر و فرهنگ ایرانی می توانند ذهنیتی که علیه ایران ایجاد شده را در کشور خود اصلاح کنند، همکاری و تعامل با دستگاه هایی چون وزارت آموزش و پرورش می تواند شرایطی به وجود آورد تا این بخش جایگاه خود را در توسعه فرهنگی و اقتصادی کشور پیدا کند.
معاون رییس جمهوری ادامه داد: اگر بتوانیم از سنین کودکی، بچه ها را با ارزش ها و میراث و هویت فرهنگی و تاریخ غنی چند هزار ساله ایران آشنا کنیم در سال های آینده نیاز نخواهیم داشت تا برای حفظ این میراث کهن به دنبال قوانین و مقررات برای جلوگیری از تخریب باشیم.
تفاهم نامه توسعه همکاری مشترک میان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت آموزش و پرورش امروز - شنبه - در محل این وزارتخانه به امضای روسای دو دستگاه رسید.
فراهنگ ** 1883 ** 159


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن