تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803749448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پورشنکو در میدان استقلال هو شد/ آمریکا از کمک های نظامی مرگبار به اوکراین گفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پورشنکو در میدان استقلال هو شد/ آمریکا از کمک های نظامی مرگبار به اوکراین گفت


در شرایطی که دولت اوکراین درگیر نبرد طولانی مدت با جنگجویان روس گرادر شرق شده و همزمان با سفر جو بایدن به کیف ، سناتور جان مک کین اعلام کرد کنگره تازه تلاش خواهد کرد تا واشنگتن کمک های نظامی مرگبار در اختیار اوکراین قرار دهد . در شرایطی که نیروهای دولتی اوکراین درگیر نبردی طولانی مدت با جنگجویان روس گرا در شرق شده اند ، دولت اوکراین امیدوار است آمریکا کمک های نظامی بیشتر را وعده دهد. سناتور جان مک کین هم روز جمعه اعلام کرد کنگره تازه تلاش خواهد کرد تا واشنگتن کمک های نظامی مرگبار در اختیار اوکراین قرار دهد.
 آمریکا از کمک های نظامی مرگبار به اوکراین گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حالیکه آمریکا تاکنون کمک های خود را به اوکراین به کمک های امنیتی غیرمرگبار محدود کرده است سناتور جان مک کین روز جمعه اعلام کرد کنگره تازه آمریکا از طریق تصویب قطعنامه ها و اعمال فشار بر باراک اوباما رئیس جمهوری این کشور تلاش خواهد کرد تا واشنگتن کمک های نظامی مرگبار در اختیار اوکراین قرار دهد.
در این حال روسیه که ارائه کمک نظامی به روس گرایان شرق اوکراین را تکذیب می کند هشدار داده است در صورتی که آمریکا سلاح در اختیار نیروهای ارتش اوکراین قرار دهد، مناقشه در این منطقه شدت خواهد یافت.
این سخنان در حالی مطرح می شود که در کیف، ده ها نفر که در اولین سالگرد تظاهرات مردمی که به سرنگونی ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهور سابق این کشور منجر شد در میدان استقلال تجمع کرده بودند پترو پوروشنکو رئیس جمهور کنونی را هو کردند .
پورشنکو در میدان استقلال هو شد

هزاران نفر از اوکراینی ها با تجمع در میدان نمادین استقلال این شهر دسته های گلی را به یاد بیش از صد تظاهرات کننده ای که در جریان تظاهرات نوامبر سال گذشته کشته شدند در این محل قرار دادند.
تظاهرات سال قبل بعد از آن آغاز شد که ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهور سابق این کشور در اقدامی ناگهانی، قرارداد مربوط به نزدیکتر کردن روابط با اروپا را لغو و تلاش کرد به سمت روسیه حرکت کند.
روز جمعه خانواده های آن دسته از افرادی که در جریان تظاهرات سال قبل کشته شدند پوروشنکو را که برای قراردادن دسته گل در بنای یادبود آنها در میدان استقلال حاضر شده بود هو کردند.
پورشنکو در میدان استقلال هو شد

این رویدادها در کیف در حالیست که جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا روز جمعه به عنوان تلاش برای تقویت آتش بس شکننده شرق اوکراین با رهبران این کشور دیدار کرد .
 جو بایدن با رهبران اوکراین دیدار کرد

سازمان ملل متحد روز جمعه اعلام کرد به رغم این آتش بس حدود هزار نفر در خشونت ها و درگیری های شرق این کشور جان باخته اند.
مقامات امنیتی اوکراین روز جمعه اعلام کردند در خشونت های بیست و چهار ساعت گذشته در این منطقه یک نظامی ارتش و دو غیرنظامی کشته شدند.
سازمان ملل از مرگ هزار نفر در خشونت های شرق اوکراین گفت

در شرایطی که آمریکا در ماه سپتامبر از ارائه کمک 53 میلیون دلاری به اوکراین خبر داده بود، نخست وزیر اوکراین روز گذشته گفت امیدوار است آمریکا ازارائه بسته های کمکی بیشتر به اوکراین در جریان سفر بایدن خبر دهد.
کمک های نظامی غیرمرگبار آمریکا به اوکراین مواردی شامل دوربین های دید در شب و لباس های ضد گلوله است.
این در حالیست که در سوی دیگر جان مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکا در پاسخ به سوالی در مورد امتناع فعلی دولت اوباما از ارائه کمک های مرگبار نظامی به دولت اوکراین گفت :" ما (کنگره ) در این مورد خیلی صحبت خواهیم کرد. ما قطعنامه هایی تصویب خواهیم کرد. ما هر مقدار فشاری را که بتوانیم بر این دولت متمرد اعمال خواهیم کرد."
در این حال روز پنجشنبه الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت : اگر آمریکا تصمیم بگیرد که سلاحهای مرگبار در اختیار اوکراین قرار دهد این امر به مثابه نقض مستقیم توافقنامه های ژنو خواهد بود. در همان روز نیکولای پاتروشف دبیر شورای امنیت روسیه هم گفت فروش احتمالی تسلیحات امریکایی به اوکراین فقط باعث تشدید تنش ها در این کشور خواهد شد.
 


شنبه ۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن