تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى‏گيرد، در سينه‏اش بى‏قرارى مى‏كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820948420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش باران، موجب آبگرفتگی برخی معابر شهر بروجرد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بارش باران، موجب آبگرفتگی برخی معابر شهر بروجرد شد بروجرد - ایرنا - بارش باران که از روز گذشته در شهرستان بروجرد آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد، باعث آبگرفتگی برخی از معابر شهر شده است.


معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد گفت: شهرداری از ماه گذشته تمامی وسایل و امکانات مورد نیاز برای ورود به فصل سرما از نظر ماشین آلات و نیروهای انسانی را ساماندهی کرده است.
" احمد عبدی زاده" روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با آغاز فصل بارشها نیز تمامی امکانات شامل ماشین آلات و نیروهای خدماتی شهرداری بروجرد آماده باش هستند تا در مواقع اضطراری در اسرع وقت خدمات رسانی به مردم و تسهیل در عبود و مرور شهروندان انجام شود.
وی اضافه کرد: تعدادی ماشین آلات نیز در ورودی و خروجی شهر مستقر شده تا در صورت لزوم کار پاکسازی محورهای ورودی شهر را انجام دهند.
وی اظهار داشت: مساجد ورودی شهر نیز به تمامی امکانات از جمله وسال گرمایشی مجهز شدند تا برخی مسافران که در اثر وضعیت نامناسب جوی امکان تردد را ندارند و یا در راه مانده اند، بتوانن ساعاتی را در مساجد استراحت نمایند.
عبدی زاده افزود: نمک و ماسه مرود نیاز برای فصل یخبندان نیز مهیا شده و شهرداری بروجرد با آمادگی کامل به استقبال فصل بارندگی و سرما رفته است.
وی یکی از علل آبگرفتگی معابر در بروجرد را فصل برگریزان دانست و افزود: امسال بارشها زودتر از سالهای گذشته آغاز و با فصل برگ ریزان همزمان شده است.
وی اضافه کرد: البته تمهیداتی برای استفاده از برگ ریخته شده درختان اندیشیده شده تا با همکاری سازمان پارکها و فضای سبز، این میزان برگ از سطح شهر جمع آوری و به کود گیاهی تبدیل شود.
رییس اداره هواشناسی بروجرد نیز گفت: هم اکنون دمای هوا در بروجرد شش درجه سانتیگراد بالای صفر می باشد.
" بهروز یاراحمدی" افزود: میزان بارندگی در سال زراعی جاری 94 میلیمتر بوده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته تا همین لحظه 48 میلیمتر بوده است.
وی برای امروز آسمانی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید و رگبار باران را پیش بینی کرد.
7189/630


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن