تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819845511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثبت الکترونيکي اسناد نظم حقوقي را در جامعه تحقق مي بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ آبان ۱۳۹۳ (۹:۴۹ق.ظ)
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: ثبت الکترونيکي اسناد نظم حقوقي را در جامعه تحقق مي بخشد رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: حرکت به سمت ثبت نوين و فاصله گرفتن از شيوه هاي سنتي، نظم حقوقي را در کشور افزايش خواهد داد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد تويسرکاني معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در مراسم افتتاح کانون سردفتران و دفترياران استان البرز گفت:‌ توجه به ثبت رسمي يکي از موضوعات مهم جامعه محسوب مي‌شود و ابعاد آن براي بسياري ناشناخته باقي مانده است و امروزه بسياري از بي‌نظمي‌ها و دعاوي ناشي از عدم ثبت رسمي است.
وي افزود: گاهي برخي از تصميم‌گيرندگان در شناخت اولويت‌ها دچار اشتباه مي‌شوند؛ لذا به طور قطع بايد با برنامه‌ريزي و توجه به اصول زيربنايي مشکلات و ناهنجاري‌ها در جامعه و حوزه ثبت مرتفع شود.
رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به مزيت هاي ثبت نوين در جامعه بيان داشت: با اجراي سامانه ثبت الکترونيکي اسناد رسمي سالانه 20 ميليون مراجعه مستقيم مردم به دفاتر اسناد رسمي کاهش داشته و نزديک به 10 ميليون مکاتبه کاغذي حذف شده است.
معاون قوه قضاييه در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينکه طبق قانون بايد خدمات ثبتي به شکلي سهل و آسان در خدمت مردم قرار گيرد خاطرنشان کرد: در مقطعي برخي به راه‌اندازي سامانه هاي الکترونيکي ثبتي با ديد ترديد و بعضاً اعتراض نگاه کردند اما امروز مشخص شد که راه‌اندازي اين سيستم ها علاوه بر ارتقاي خدمت رساني به مردم و افزايش سرعت کار و کاهش هزينه ها درجلوگيري از بسياري از تخلفات نيز نقش مؤثري را ايفا کرده است.
وي با بيان اين که؛ ساخت و سازهاي غيرقانوني در حاشيه رودخانه هاي استان البرز بايد از طرف دستگاه هاي ذي ربط جدي گرفته شود گفت: استان البرز يکي از استان‌هاي مهم کشور است که به سرعت درحال طي مسير توسعه است لذا نيازمند حمايت و نظارت همه جانبه مسؤولان نيز مي باشد و حفاظت از منابع طبيعي و اراضي ملي در اين استان بايد بيش از پيش مورد توجه مسئولان واقع شود.
در پايان اين مراسم اعضاي هيأت مديره کانون تازه تأسيس سردفتران و دفترياران استان البرز ابلاغ خود را که توسط معاون قوه قضائيه و رئيس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور صادر گرديده دريافت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن