تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798662273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت براي توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل جاده اي و ريلي کشور عزم جدي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۵۱ق.ظ)
جهانگيري در بازديد از آزادراه تهران – شمال؛ دولت براي توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل جاده اي و ريلي کشور عزم جدي دارد معاون اول رئيس جمهور در جريان بازديد از بخش هايي از قطعه اول آزادراه تهران – شمال گفت: يکي از مهم ترين بخش ها در پيشرفت کشور توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل است و دولت يازدهم براي توسعه اين بخش عزم جدي دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري صبح امروز پنج شنبه، در بازديد از کارگاه قطعه اول آزاد راه تهران - شمال، با بيان اينکه براي توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل جاده اي و ريلي در کشور نياز به اقدامات جدي داريم، اظهارداشت: دولت يازدهم تصميم ويژه اي براي توجه به زيرساخت هاي ريلي و جاده اي کشور و افزايش ناوگان بخش خصوصي جهت استفاده بهينه از زيرساخت هاي موجود حمل و نقل کشور دارد.
معاون اول رئيس جمهور حمايت جدي از بخش خصوصي براي تامين ناوگان مناسب و کافي جهت استفاده از زيرساخت هاي موجود و در‌حال ساخت را ضروري دانست و گفت: يکي از محورهاي مهمي که لازم است به گسترش شبکه حمل و نقل آن توجه ويژه شود استان هاي شمالي کشور است؛ زيرا علاوه بر توسعه و رفاه اين استان ها موجب تسهيل دسترسي مردمي که از نقاط مختلف کشور و حتي از خارج کشور براي سفر به اين مناطق مي روند، خواهد شد.
دکتر جهانگيري با بيان اينکه تصميمات لازم براي ارتقاء وضعيت فعلي راه هاي مواصلاتي استان هاي شمالي با مرکز کشور و ساخت راه هاي جديد از جمله آزادراه تهران - شمال اتخاذ شده است، تصريح کرد: طبق برنامه ريزي انجام شده محور فيروزکوه تا پايان امسال، محور هراز تا شهريور سال 95 و محور رشت نيز تا سال 95 به صورت کامل مورد بهره برداري قرار مي گيرند و برنامه هاي مهمي نيز براي تکميل سريع تر اين آزادراه پيش بيني شده است.
وي در ادامه با تاکيد بر اينکه بايد هرچه سريع تر براي تامين مالي و يافتن سرمايه گذار براي قطعات دوم و سوم آزادراه تهران - شمال اقدام شود، خاطرنشان کرد: پروژه هايي مثل آزادراه تهران - شمال هستند که از ساليان گذشته باقي مانده اند و اين اصلا خوب نيست که چنين وضعيتي ادامه پيدا کند؛ زيرا کشوري با ظرفيت ايران به راحتي امکان تامين مالي چنين پروژه هايي را دارد.
دکتر جهانگيري اظهارداشت: در مدت سپري شده از دولت يازدهم اجراي چند آزاد راه ديگر کشور توسط بخش خصوصي نيز در دولت تعيين تکليف شده و اميدواريم با توجه به عزم جدي دولت براي سامان يافتن پروژه هاي بزرگ، مردم به زودي شاهد انجام اقدامات جدي در پروژه آزادراه تهران - شمال نيز باشند.
لازم به ذکر است؛ آزادراه تهران- شمال در چهار قطعه به طول مجموع 123 کيلومتر درحال اجراست که قطعه چهارم آن در حد فاصل چالوس تا مرزن آباد از پايان سال 91 مورد بهره برداري قرار گرفته و فاز اول اين پروژه نيز حدود 50 درصد پيشرفت فيزيکي داشته است اما در قطعات دوم و سوم به دليل پيچيدگي ها و صعب العبور بودن مسير تاکنون اقدام جدي صورت نگرفته است.
اين مسير در مجموع با احداث 146 دستگاه تونل در دو مسير رفت و برگشت به طول 87 کيلومتر و تعداد 81 دستگاه پل بزرگ به طول 11 کيلومتر در حال احداث است.
دکتر جهانگيري امروز از بخش هاي مختلف قطعه اول اين آزادراه از جمله چند تونل و پل درحال احداث بازديدکرد و با توضيحات دست اندرکاران اجراي پروژه از جزئيات عمليات احداث و مشکلات اجراي اين پروژه مطلع شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن