تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799380470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه گرگان: اقتصاد مقاومتی ربطی به نتیجه مذاکرات هسته ای ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه گرگان: اقتصاد مقاومتی ربطی به نتیجه مذاکرات هسته ای ندارد گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: اقتصاد مقاومتی مورد نظر رهبر معظم انقلاب در واقع برای رفع ابدی وابستگی کشورمان است بنابراین ارتباطی با نتیجه مذاکرات ایران با گروه 1+ 5 ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله "سید کاظم نورمفیدی" در خطبه های این هفته نماز عبادی - سیاسی جمعه گرگان با تصریح بر این که نتیجه مذاکرات هر چه باشد، تکیه ما باید بر اقتصاد مقاومتی قرار گیرد، افزود: باید اقتصاد خود را در هر شرایطی از وابستگی به دنیا آزاد کنیم و متکی به نیروهای بومی و توان داخلی کشور باشیم.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: البته در اقتصاد مقاومتی نباید به گونه ای پیش برویم که از دنیا عقب بمانیم، باید در عین به خود متکی بودن وارد بازارهای جهانی شویم.
آیت الله نورمفیدی با یادآوری مذاکرات هسته ای، ادامه داد: انتظار این است نتیجه ای معقول و منطقی از مذاکرات به دست آید و به قول ریاست جمهوری کشورمان حالت "برد - برد" برای طرفین داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان اینکه شرایط باید به گونه ای شود که همه از آن بهره ببرند، ابراز داشت: انرژی صلح آمیز هسته ای و دست یابی به دانش آن براساس معاهدات ان پی تی و سایر تعهدات جهانی حق مسلم هر کشوری است و هیچکس نمی تواند مانع این حق شود.
به گفته آیت الله نورمفیدی، اکنون مساله دانش هسته ای به منافع، مصالح و امنیت ملی کشورمان گره خورده است و البته به فرموده رهبر معظم انقلاب بر اساس اعتقادات دینی ما از این دانش هیچگاه برای تولید سلاح استفاده نخواهیم داشت و اساسا آن را حرام می دانیم.
امام جمعه گرگان تصریح کرد: کشور باید آمادگی این را داشته باشد که اگر توافقی هم صورت نگرفت و دشمن قصد ترساندن و فشار به نظام ما را داشته باشد، نباید کوتاه بیاییم.
آیت الله نورمفیدی با یادآوری اینکه ملت ما انقلاب بزرگی انجام داده و برای استقلال خود هراسی از هیچکس ندارد، وحدت هر چه بیشتر همه گروه های سیاسی، احزاب و مسئولان را خواستار شد و اظهار داشت: تیم مذاکره کننده سربازان این نظام و فرزندان کشور هستند و وظیفه داریم مطابق فرموده رهبری از آنان حمایت کنیم.
امام جمعه گرگان افزود: در واقع تیم مذاکره کننده کشورمان مشغول جهاد و مبارزه است، متاسفانه برخی تحلیل دارند که ذلت یک سال گذشته به اندازه عمر 35 ساله انقلاب بوده است که باید گفت این حرف ها زشت است و نباید زده شود.
آیت الله نورمفیدی ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان تلاش دارند در صورت نرسیدن به توافق با تبلیغات آن را به گردن ایران بیندازند و باید هوشیار بود.
امام جمعه گرگان با تاکید بر این که نباید پیشرفت کشور لحظه ای متوقف شود، اظهار کرد: دشمن نمی خواهد کشور ما پیشرفت کند چراکه معتقدند برایشان در خاورمیانه و دنیا دردسر ایجاد می شود.
آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج به فرمان امام راحل برای دفاع از انقلاب تاسیس شد ولی اکنون تفکر آن حتی در عراق نفوذ کرده و نیروهای بسیج مردمی با ایستادگی در برابر داعش در حال برچیدن بساط تکفیری ها هستند.
نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به فرارسیدن 5 آذر سالروز قیام مردم گرگان در سال 1357 خاطر نشان کرد: این روز بیاد ماندنی در تاریخ استان و کشور می درخشد چرا که مردم گرگان در این روز با غلطیدن در خون خود، انقلاب اسلامی را در این خطه پیروز کردند.
7467/2729


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن