تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819445054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه رضوانشهر:مذاکرات هسته ای گفتمان منطقی ملت ایران باجهان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه رضوانشهر:مذاکرات هسته ای گفتمان منطقی ملت ایران باجهان است رضوانشهر- ایرنا - امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه تیم مذاکره کننده ایران با ابتکار و قدرت این نشست ها را پیش برده است، گفت: مذاکرات هسته ای در اصل گفتمان منطقی ملت ایران است و ما در هر صورت پیروز این نشست ها هستیم.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی در خطبه نماز جمعه این هفته رضوانشهر با بیان اینکه این نشست ها از اول با مدیریت و کنترل مقام معظم رهبری هدایت شده و می شود، افزود: نتایج مذاکرات در هر صورت به نفع کشور ما هست.
وی با بیان اینکه باید واقع ‏بین باشیم و فکر نکنیم اگر توافقی صورت گرفت، در بهشت به روی ما باز می شود و تمامی مشکلات کشور ما حل می شود، خاطرنشان کرد: مردم ما خوشحال هستند از اینکه گفتمان ملت ما که گفتمان منطقی هست در دنیا مطرح می شود، مردم ما اهل مذاکره هستند طرف مقابل ما کسانی هستند که تن به منطق نمی دهند و نوعا زورگویی می کنند.
وی اضافه کرد: ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که نباید حل همه مشکلات مان را به مسائل هسته ای گره بزنیم به آمریکایی ها و اروپایی ها هم نمی شود حسن ظن داشت، آنها هر جا منافعشان تامین شود، قبول می کنند.
امام جمعه رضوانشهر گفت: تیم مذاکره کننده کشور ما با اقتدار صحبت کردند و دستاوردهای آشکار و پنهان هم برای کشور ما داشته است، امیدواریم توافقات به نحوی انجام شود که منافع و مصالح ملی تأمین شود.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) که سیاستمدار بسیار با هوش و تیزبین بودند در سال 1358 که هنوز جنگ شروع نشده بود دستور تشکیل بسیج را صادر فرمودند که الحمدلله امروز بیش از بیست میلیون بسیجی در همه اقشار جامعه داریم، بسیج کارگری و پزشکی و دانشجویی، اصناف، دانش آموزی از آن جمله است.
وی با بیان اینکه الگوی بسیج امروز به کشورهای دیگر صادر شده است، بیان کرد: بسیج یعنی کار جهادی در همه صحنه ها، بسیج یعنی آمادگی همه جانبه برای حفاظت از ارزش های انقلابی که برگرفته از آموزه های ناب اسلامی است و ولایت پذیری شناسنامه نهاد انقلابی بسیج هست.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزارنفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.ک2
7293/ 603


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن