تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798598008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج در همه عرصه ها و زمان ها موجب عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت قزوین: بسیج در همه عرصه ها و زمان ها موجب عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی شده است قزوین-ایرنا- امام جمعه موقت قزوین با تبریک هفته بسیج مستضعفان، گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مخلص و مردمی پس از شکل گیری در همه عرصه ها و زمان ها موجب عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین "عبدالکریم عابدینی" در نماز جمعه این هفته قزوین افزود: بسیج امروز مدافع ارزش ها و آرمان های اسلامی است و در مسیر مقدسی قدم برمی دارد.
وی با بیان اینکه بسیجیان از همان ابتدای انقلاب دست به کار بزرگی زدند و با تسخیر لانه جاسوسی پرونده خیانت آمریکا در قبال ایران را آشکار کردند، اظهار کرد: امروز نیز بسیجی واقعی، فردی بصیر، آگاه و تابع ولایت و رهبری است و در دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی کوتاه نمی آید.
امام جمعه موقت قزوین، ثبات قدم را یکی از مهم ترین ویژگی نیروهای بسیج دانست و خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره باید یک گام از دیگران جلوتر بوده و به شکل عمیق تر مسایل را رصد کنند و چون دلسوز انقلاب و نظام هستند باید مردم را نیز با وقایع و شرایط حاضر آشنا کنند تا به بصیرت و هوشیاری جامعه افزوده شود.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه بسیجیان پیرو نهضت عاشورایی هستند و در برابر ظلم و ستم می ایستند، تصریح کرد: بسیجی واقعی دشمن شناس است و هرگز امام و رهبر خود را تنها نمی گذارد.
وی در ادامه به تحولات و ناآرامی های خاورمیانه اشاره کرد و گفت: با آمدن فتنه داعش در سوریه و عراق ماجراهای زیادی رخ داده است که موجب شده مردم منطقه از نیت های شوم آمریکا مطلع شده و دشمنان خود را بهتر بشناسند.
خطیب موقت نماز جمعه قزوین با بیان اینکه آمریکا با شکل دادن یک ائتلاف دروغین در پی انحراف افکار عمومی است، اظهار کرد: آمریکا حامی سیاسی و نظامی داعش است و در منطقه نیز بدنبال پیگیری اهدافی که به سود رژیم صهیونیستی است، می باشد.
وی با بیان اینکه امروز در حالی که داعش در حلقه محاصره و نابودی قرار دارد شاهد ارسال تجهیزات نظامی از راه آسمان به آنها هستیم، اظهار کرد: به دروغ گفته می شود که به طور اشتباهی این سلاح ها برای داعش ارسال شده است در حالی که این تسلیحات می توانست در فرودگاه تخلیه و به مبارزان برای نبرد با داعش داده شود.
حجت الاسلام عابدینی ادامه داد: وقتی دولت عراق به درخواست حضور نظامی آمریکا به ادعای دروغین نبرد با داعش پاسخ منفی داد، مشت محکمی به دهان استکبار زد که این موضوع پیروزی بزرگی برای این کشور و ایران محسوب می شود و در واقع آنرا باید موفقیتی برای تفکر بسیجی دانست.
وی اظهار کرد: با رسوا شدن استکبار شاهد پیروزی ملت های مسلمان بر نیرنگ های آمریکا، اسرائیل و انگلیس هستیم و در ادامه نیز امیدواری با هوشیاری مردم عراق و سوریه شاهد نابودی داعش باشیم.
امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به پیگیری مذاکرات هسته ای کشورمان با 1+5، گفت: باید توجه داشته باشیم در ان سوی مذاکره آمریکا به عنوان دشمن دیرین ما حضور دارد و آنها هرگز برای ما دلسوزی نمی کنند.
حجت الاسلام عابدینی با بیان اینکه نباید سرنوشت خود را به مذاکرات گره بزنیم، افزود: نباید به دشمن اعتماد کرد و سرنوشت کشور را به ریسمانی گره زد که یک سوی آن در دست آمریکا قرار دارد بنابراین باید رییس جمهوری و تیم مذاکره کننده در مذاکرات دست بالا را بگیرند و بدانند که دشمن ما امروز در موضع پایین و ضعف قرار گرفته است.
امام جمعه موقت قزوین اتکا به خداوند متعال، تمسک به قران و حرکت در مسیر سیاست های تاکید شده از سوی مقام معظم رهبری را عاملی برای موفقت در مذاکرات و دفاع از منافع ملی دانست و با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان نباید از مطالبات به حق ایران اسلامی کوتاه بیایند، در پایان اظهار کرد: آنها باید نیرنگ های دشمن را شناخته و در مقابل آنها کوتاه نیایند و با اقتدار حق کشور را بگیرند.
7392/ 614


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن