تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799188214




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه شیراز: توافق در مذاکرات ایران و 1+5 به نفع طرفین مذاکرات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیراز: توافق در مذاکرات ایران و 1+5 به نفع طرفین مذاکرات است شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: در صورتی که در مذاکرات با گروه 1+5 به توفیق دست پیدا کردیم، به نفع ما است زیراتحریم های ظالمانه برداشته می شود و از سوی دیگر دستیابی به توافق به نفع طرف ای مقابل نیز هست.


به گزارش ایرنا، آیت الله " اسدالله ایمانی" در خطبه دوم نماز جمعه شیراز افزود: از این منظر توافق به نفع طرف های مقابل است که آنها در شرایط بحرانی سیاسی اقتصادی هستند و به ایران نیاز دارند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اگر مذاکرات به نتیجه نرسید نیز جهان می داند که جمهوری اسلامی ایران با واقع بینی و رعایت انصاف و عدل و همه جوانب امر صادقانه در این توافق سهم خود را انجام داده اما استکبار حاضر نشده است تمکین لازم را داشته باشد و از زیاده خواهی و انحصار طلبی دست بردارد و مردم دنیا حقانیت ایران اسلامی را درک کرده اند.
آیت الله ایمانی افزود: تیم مذاکره کننده با اجازه رهبری وارد مذاکرات با گروه 1+5 شده است و مورد حمایت رهبری، دولت، مجلس، قوه قضاییه، نخبگان و همه اقشار جامعه است.
امام جمعه شیراز گفت: همه مردم کشور از تیم مذاکره کننده ایران به عنوان فرزندان انقلاب حمایت می کنند و می دانند که آنها در حال جنگ و در صف مقدم مبارزه با دشمنان دست و پنجه نرم می کنند.
آیت الله ایمانی گفت: موفقیت تیم مذاکره کننده ایران را برنده شدن نظام و ملت می دانیم و اگر هم موفق نشوند گروه خاص در داخل، تیم مذاکره کننده، دولت یا جناح خاص را مقصر نمی دانیم و معتقد هستیم که زیاده خواهی استکبار و قانع نشدن آنها به حقشان و خوی استکباری آنها اجازه نداده است که درست و عاقلانه تصمیم بگیرند و سرمیز مذاکره منافع طرفین را در نظر داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: تیم مذاکره کننده مورد حمایت ما بوده و هست، چه در دستیابی به توافق در مذاکرات موفق شوند و چه موفق نشوند.
آیت الله ایمانی با بیان این که هدف اصلی استکبار از مذاکرات هسته ای، طرح فضای دو قطبی در کشور و تاثیرگذاری بر افکار مردم ایران است گفت: امیدواریم با هوشیاری همگان این توطئه دشمن را شناسایی و ناکام کنیم و اصحاب رسانه مواظب باشند در این حوزه آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.
امام جمعه شیراز گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان هوشیار، مسایل جامعه را رصد می کنند، نخبگان نیز هستند و بسیجیان هم حضور دائم دارند و هیچ خطری جامعه ما را چه از بیگانگان و چه از عوامل خودفروخته داخلی آنها تهدید نمی کند.
آیت الله ایمانی در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه شیراز با گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز صدور دستور امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، تعبیرهای مقام معظم رهبری درباره بسیج و این که بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست و باید در همه عرصه ها حضور داشته باشد را یادآوری کرد.
وی سازمان بسیج مستضعفین را سازمانی فراگیر خواند و گفت: سازمان بسیج در راستای تحقق همه اهداف متعالی ملت ایران در حرکت است.
امام جمعه شیراز تشکیل حلقه های صالحین را اقدام اثرگذار بسیج خواند و افزود: بسیج موفق شده که 250 هزار حلقه صالحین در کشور ایجاد کند و افزون بر 20 هزار روحانی با این حلقات در ارتباط هستند و نخبگان جامعه، شخصیت های اثرگذار در عرصه فرهنگ و ادب، دین و مذهب در این حوزه مشارکت دارند.
آیت الله ایمانی با بیان این که 20 هزار حلقه صالحین در استان فارس تشکیل شده گفت: استان فارس از نظر شمار حلقه های صالحین گوی سبقت را از دیگر استان های کشور ربوده است و پیشاپیش سایر استان ها در مسیر تربیت چهره به چهره گام بر می دارد.
امام جمعه شیراز با یادآوری اقدامات بسیج و سپاه در عرصه سازندگی گفـت: بسیج و سپاه سال گذشته افزون بر 22 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کردند و امسال نیز ایجاد بیش از 39 هزار شغل را در دستور کار دارند که تاکنون 20 هزار شغل محقق شده و انتظار است که دولت این حرکت را تقویت کند.
آیت الله ایمانی افزود: امروز فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر این که کشور باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد محقق شده و بیش از 22 میلیون بسیجی در عرصه های مختلف در اقشار 19 گانه حضور فعال دارند.
وی گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی بر هر ملتی چشم طمع دشمنان آن ملت را کور می کند.
2026 /538/667


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن