تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبران آمریکا در برخورد با ایران دچار سردرگمی سیاسی هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه کاشان: رهبران آمریکا در برخورد با ایران دچار سردرگمی سیاسی هستند کاشان- ایرنا- نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: عملکرد متناقض رهبران آمریکا در برخورد با ایران نشانه سردرگمی سیاسی آنهاست.


به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم (عج) اظهارکرد: رییس جمهوری آمریکا از یکسو به مقام معظم رهبری نامه نوشته و نهایت احترام و تواضع را در برابر رهبری اعلام می کند.
وی افزود: از سوی دیگر وی به کنگره آمریکا نیز نامه نوشته و ایران را به عدم رعایت حقوق بشر محکوم و خواستار ادامه تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران می شود.
وی تاکید کرد: این تناقضات نشان می دهد آنها از یکسو به دلیل اقتدار جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر از جانب صهیونیست ها و نتانیاهو تحت فشارند و به همین دلیل به رغم کشتار هزاران انسان در سوریه و تخریب صد ها خانه بر سر ساکنین در فلسطین ، ایران را بی هیچ دلیل، نشانه و مدرکی به عدم رعایت حقوق بشر متهم می کنند.
آیت الله نمازی تاکید کرد: هرچه جنایت هست زیر سر نخست وزیر رژیم صهیونیستی است و این رژیم غاصب برای گرفتن انتقام و سوءاستفاده از اوضاع جهان اسلام در بحرین و سوریه و عراق برای غصب مسجد الاقصی خیز برداشته است.
وی جسارت صهیونیست ها را به دلیل نبود حامی مردم فلسطین بین کشورهای عربی دانست و افزود: فقط ملت ها هستند که از فلسطینیان مظلوم و مسجد الاقصی حمایت می کنند.
/ 546/7429


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن