تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802605649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه تبریز: آمریکا به بهانه مذاکرات درصدد دوقطبی کردن فضای جامعه و اثرگذاری برافکار عمومی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه تبریز: آمریکا به بهانه مذاکرات درصدد دوقطبی کردن فضای جامعه و اثرگذاری برافکار عمومی است تبریز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: استکبار جهانی بویژه آمریکا به بهانه مذاکرات هسته ای درصدد دو قطبی کردن جامعه و تاثیرگذاری بر افکار عمومی است.


آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود: جریان مذاکرات هسته ای یک جریان طبیعی سیاسی است و نتیجه آن هرچه باشد ربطی به سرنوشت کشور ندارد و باید واقع بین باشیم و دچار خیالات و توهم نشویم.
وی گفت: مذاکرات هسته ای هر نتیجه ای که داشته باشد متعلق به نظام بوده و اگر توافقی حاصل شود متعلق به همه است و اگر توافقی حاصل نشود، نباید انگشت اتهام را به سمت فرد و یا افراد خاصی نشانه رفت.
آیت الله مجتهد شبستری اظهار کرد: تیم مذاکره کننده زحمات زیادی کشیده و همواره بر حق مسلم ایران پافشاری کرده و همین پیروزی بزرگی است.
وی افزود: براساس مولفه های نظام، مساله ای که سرنوشت کشور را تعیین و رقم می زند درون گرایی و توجه به ظرفیت هاست و ما نیازی به بیگانگان نداریم و این موضوع را ملت آگاه ایران درک کرده و رییس جمهوری آمریکا نیز با نوشتن نامه به رهبر معظم انقلاب عجز و ناتوانی خود را اعلام کرده است.
آیت الله مجتهد شبستری گفت: همه ما امیدوار هستیم روز سوم آذر این مذاکرات به نتیجه برسد اما هر نتیجه ای که از این مذاکرات حاصل شود ربطی به سرنوشت کشور ندارد.
وی افزود: عده ای کج فکر که همواره به امریکا و غرب حسن ظن داشتند فکر می کنند با به نتیجه رسیدن مذاکرات تمام مشکلات ما حل می شود، غافل از اینکه سخت در اشتباه هستند.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت های هفته و سالروز تاسیس بسیج مستضعفان اشاره کرد و گفت: بسیج یک نهاد مردمی است که در پنجم آذر ماه 58 و در اوایل انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس شد.
آیت الله مجتهدشبستری گفت: بسیج یعنی پیشرو بودن در تمام عرصه های اساسی و این عرصه می تواند زمانی در میدان جنگ باشد، زمانی در عرصه های فرهنگی نمایان شود و زمانی در سازندگی کشور خودنمایی کند.
وی اظهار کرد: فرهنگ بسیجی فرهنگ غیرت، معنویت و شجاعت است و بسیجی براحتی اسیر خواسته های نفسانی نمی شود و همواره پایبند آرمان ها و اهداف نظام اسلامی است.
وی اضافه کرد: بزرگداشت هفته بسیج فرصت و بهانه ای است تا ارزش ها را زنده کنیم و دشمنان اسلام بدانند تا زمانی که روحیه خدمت بی منت بسیجی در کشور حکمفرماست هیچ لطمه ای نمی توانند به نظام اسلامی بزنند.
امام جمعه تبریز در بخش پایانی سخنان خود در نماز جمعه این هفته به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست ها قصد دارند تا قدس شریف را قبضه کنند و در این راستا عده زیادی از فلسطینیان را به شهادت رسانده و خانه های زیادی را خراب کرده اند که در مقابل مردم فلسطین نیز انتفاضه جدیدی را آغاز کرده اند.
آیت الله مجتهد شبستری گفت: ملت ها و دولت های مسلمان باید از این انتفاضه حمایت کنند تا قبله اول مسلمانان را چنگال صهیونیست ها آزاد سازند.
نمازگزاران حاضر در نماز جمعه این هفته تبریز با سردادن شعار مرگ بر اسراییل حمایت خود را از مردم فلسطین و انتفاضه بار دیگر نشان دادند.
7233/587/567


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن