تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819526778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تبلت اندرويد نوکيا سال آينده وارد بازار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۸ق.ظ)
تبلت اندرويد نوکيا سال آينده وارد بازار مي شود نوکيا اعلام کرد که اولين تبلت اندرويد اين شرکت فصل اول سال آينده به بازار عرضه مي شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از "فينلندتايمز"، همان‌طور که نوکيا ديروز با يک تبليغ وعده معرفي يک محصول تازه را به علاقه‌مندانش داده بود، اين جعبه سياه رنگ مرموز باز شد تا تکليف نوکيا مشخص شود.
تبلت اندرويدي N1 محصولي بود که از درون اين جعبه اسرار آميز بيرون آمد. يک تبلت زيبا، جمع و جور و خوش قيمت همراه با يک برچسب قيمتي عالي.
نوکيا که اواخر عمرش استفاده از اندرويد را پذيرفته بود، حال با اقتدار از اين سيستم عامل بهره مي‌برد تا محصولاتش را در بازار به فروش برساند.
N1 داراي يک بدنه تمام آلومينيومي زيباست که با ضخامت تنها 6.9 ميلي‌متري و وزن 138 گرمي مي‌تواند يکي از رقباي اصلي iPad باشد.
در طي مراسم معرفي، نوکيا عنوان مي‌دارد که اين محصول به خاطر داشتن گوشه‌هاي گرد، حمل و نقل راحت‌تري داشته و در طولاني مدت دست کاربر را خسته نمي‌کند. اين محصول براي اولين بار از پورت USB مدل C جهت شارژ و انتقال اطلاعات بهره مي‌برد.
اين تبلت زيباي اندرويدي، از يک صفحه نمايش 7.9 اينچي بهره مي‌برد که رزولوشن آن 2048 در 1536 پيکسل بوده و از محافظ صفحه نمايش Gorilla Glass 3 استفاده مي‌کند. اين تبلت شباهت عجيبي به تبلت‌هاي کمپاني اپل؛ يعني iPad دارد. در ادامه با هم به اين قضيه پي خواهيم برد.
اما در دل اين تبلت چه خبر است. نوکيا براي اين محصولش از يک پردازنده 64 بيتي کمپاني اينتل با نام Atom Z3580 و فرکانس 2.3 گيگاهرتز بهره برده است و در کنار آن يک رابط گرافيکي با توان 533 مگاهرتز از نوع PowerVR G6430 نيز استفاده کرده است، همچنان رم به کار رفته بر روي N1 برابر 2 گيگابايت است.
البته بايد گفت که اين پردازنده و در کل سخت افزار به کار رفته بر روي اين محصول نتوانست به بنچمارک‌هاي اسنپدراگون دست پيدا کند. در زمينه ديگر امکانات به کار رفته مي‌توان به بلوتوث نسخه 4 و Wi-Fi اشاره کرد. همچنين قابليت مکالمه و البته GPS بر روي N1 ديده نمي‌شود.
با چرخاندن اين تبلت، متوجه يک دوربين 8 مگاپيکسلي مي‌شويد که توانايي ضبط فيلم با فرمت FHD را داشته و با قابليت‌هاي ويژه‌اي که نوکيا بر روي آن قرار داده است، مي‌تواند لحظات شيرين شما را به راحتي ثبت کند.
اين تبلت از يک دوربين 5 مگاپيکسلي نيز جهت مکالمات تصويري و ثبت عکس‌هاي سلفي بهره مي‌برد.
اگرچه صحبت در مورد باتري اين محصول کمي زود است، اما؛ وجود يک نمونه 5300 ميلي‌آمپري بر روي اين محصول، آن‌چنان خبر بدي نبوده و به احتمال قوي کاربران را راضي نگاه خواهد داشت.
اما نوکيا براي سيستم عامل N1 از اندرويد 5 استفاده کرده است که در کنار آن تغييرات مورد نظر خود را نيز اعمال کرده است.
اين تغييرات با عنوان Launcher Z جلوي چشمان شما قرار خواهد گرفت. مهم‌ترين قابليت رابط کاربري، اين است که شما تنها با نوشتن و رسم حرف اول مورد نظرتان، مي‌توانيد نرم‌افزارهاي مرتبط را به راحتي مشاهده کنيد.
همچنين نوکيا در نظر دارد تا اين محصول را با قيمت تنها 249 دلار و در بازارهاي چين عرضه کند (البته بعدا به ساير نقاط جهان خواهد رسيد).
اطلاعات نشان مي‌دهد اين محصول توسط کماني FoxConn تهيه مي‌شود. شرکتي که محصولاتي معتبري همچون iPhone و iPad را نيز توليد و عرضه مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن